Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

er det noen her som har bestilt kjoler fra DivaX før? Både brudekjoler og vanlige selskapskjoler...

Jeg lurer på om dere er fornøyde med kjøpet og spesielt om stoffet i kjolene er sån tykt godt "kvalitets-kjole" stoff? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt opp jeg...

Skrevet

jeg bestiller kjoler fra DivaX og hun er virkelig dyktig!

Fikk drømmekjolen min i dag, akkurat sånn som jeg ønsket meg den

Underveis fra jeg bestilte til nå, har hun vært superdyktig med oppfølging, har fortalt meg status på kjolen (som sys i Kina) og hele tiden oppdatert meg

KJolen har faktisk hatt noen feil, dette har hun tatt tak i, og fått skredderen i Kina til å sy på nytt

Er KJEMPEFORNØYD - Linn ekstrøm som eier DivaX er virkelig en solstråle og kan det med service!

:)

KAN ANBEFALES PÅ DET STERKESTE!

Dytter litt opp jeg...
Skrevet

Akkurat :)

det hørse jo veldig bra ut, men hvordan er stoffet i kjolene? :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg vurderer også å bestille kjole fra DivaX, men jeg synes det er så vanskelig når man ikke får prøve kjolen i butikken før man bestiller... :o

Skrevet

jaa.. det er akkurat det der... :klø:

Men man må jo bare håpe at det går bra... når det blir sydd på mål så skal jo kjolen sitte som et skudd :)

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg tenker jo også på å bestille derfra. Før jeg bestemmer meg 100% vil jeg ta en tur for å se litt på noen av kjolene de har inne (for å kjenne på stoff og slikt), og for å høre i person hvor mye de forandringene jeg ønsker koster, og om det i det hele tatt er mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...