DDuck Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Heisann er det noen her som har bestilt kjoler fra DivaX før? Både brudekjoler og vanlige selskapskjoler... Jeg lurer på om dere er fornøyde med kjøpet og spesielt om stoffet i kjolene er sån tykt godt "kvalitets-kjole" stoff?
Prinsesse Snuppelure Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 jeg bestiller kjoler fra DivaX og hun er virkelig dyktig! Fikk drømmekjolen min i dag, akkurat sånn som jeg ønsket meg den Underveis fra jeg bestilte til nå, har hun vært superdyktig med oppfølging, har fortalt meg status på kjolen (som sys i Kina) og hele tiden oppdatert meg KJolen har faktisk hatt noen feil, dette har hun tatt tak i, og fått skredderen i Kina til å sy på nytt Er KJEMPEFORNØYD - Linn ekstrøm som eier DivaX er virkelig en solstråle og kan det med service! KAN ANBEFALES PÅ DET STERKESTE! Dytter litt opp jeg...
DDuck Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2008 Akkurat det hørse jo veldig bra ut, men hvordan er stoffet i kjolene?
Gjest Lilleulv Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Jeg vurderer også å bestille kjole fra DivaX, men jeg synes det er så vanskelig når man ikke får prøve kjolen i butikken før man bestiller... :o
DDuck Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2008 jaa.. det er akkurat det der... :klø: Men man må jo bare håpe at det går bra... når det blir sydd på mål så skal jo kjolen sitte som et skudd
Gjest Grafica Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Jeg tenker jo også på å bestille derfra. Før jeg bestemmer meg 100% vil jeg ta en tur for å se litt på noen av kjolene de har inne (for å kjenne på stoff og slikt), og for å høre i person hvor mye de forandringene jeg ønsker koster, og om det i det hele tatt er mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå