Gå til innhold

Mitt utdrikningslag, 10. mai- Et minne for livet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forloveren min ringte kl. 7.30 ba meg pakke pent tøy, sminke, hvit singlet og sminke og være klar kl. 9.30.

Kl. 9.00 ringte telefonen igjen. En arbeidskollega av pappa ringte og sa han trengte hjelp, pappa og hadde visst blitt innkaldt til overtid. (de jobber i politiet) De skulle hente ei jente som var veldig usikker på mannfolk, og fikk ikke tak i noen andre enn meg på så kort tid.

Det skulle bare ta en times tid.

Jeg ringte forloveren min, og lurte på om det gikk ann å forskyve tidspunktet litt og det gikk greit.

Jeg reagerte litt, men sambo sa at vi fikk se ann, kom de i polotibilen var det ikke kødd, for han hadde fått beskjed om noe annet ja!

20 min etterpå kommer den største bilen, med pappa og kompis i. Jeg syntes det er dritflaut!!!

Ja, ja jeg kom jo frem til forloveren som bor like ved der vi skulle "hente" ho jenta. De setter på blålys og sirene når de kjører opp feltet hennes og jeg dør av flauhet!!! :oops: Har alltid hatet det fra jeg var lita jente. Jeg burde kanskje ha skjønt det. (Men de har spurt meg om tjenester i full fart før og...)

Der satt det 4 venninner. Vi spiste en deilig frokost. Jeg ble hentet på motorsykkel, fikk en konvolutt med penger og ble kjørt til by`n. Der fikk jeg massasje, peeling, full pakke. Storkoste meg i 1,5 time :D

Da jeg kom ut stod forloveren min der. Nå skulle jeg skifte! Ble kledd ut som en brud, hadde laaangt slør, hvit kjole. Måtte løse rebus for å finne de andre jentene. Da hadde 3 til kommet (de ammede ;) )

Jeg fikk på meg en plakat "Morrabrød 10 kr" Fikk et fat med boller formet som peniser :ler:

Solgte så og si alle

Etterpå kjørte vi til en stall der jeg skulle ri Jeg som ikke hadde ridd på 2 år!!! Og så var det deeeen svære hesten. Men det gikk greit, hoppet og koset meg.

Etter det dro vi tilbake til by`n. Der stod det en 44` charter båt og ventet. Vi dro på Hvaler. Kjørte forbi svigers hytte, der min kjære og sønnen vår var. Vi stoppet og spiste reker og koset oss skikkelig.

Ble litt drikkeleker og sangleker, og gavegjetting. Vi kom til bake til by`n kl 01.00.

Da fikk jeg flere oppgaver. Passe beruset måtte jeg trekke lapper. når oppgaven var løst, tok de bilde som bevis!

Lapp 1; Få en kondom av en mann!

Lapp 2; Kyss en skallet mann!

Lapp 3; Få en mann til å synge en sang for deg forran alle!

Lapp 4; Gå "opp kirkegulvet" med en mann mens dere synger "here comes the bride"

Lapp 5; Dans brudevalsen med en mann

Lapp 6; få en mann til å spandere drinkpå deg.

Jeg hadde det kjempeartig!!!!!! Var hjemme litt over 4.00, men da var kropp og hode sliten :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du hadde en kempefin dag. Håper mitt utdrikkningslag kommer til å skje på samme måten..

Skrevet

Høres ut som du hadde en bra dag!! Er skikkelig gåen enda og gleder meg til jeg kan dra hjem og legge meg.....

Synd jeg ikke får se bildene før etter bryllupet, forloverne våre har tydeligvis noe på gang der også *glis*

Sendte forresten blomster til forloveren min idag som takk for en super dag!! Gjett om hun ble glad :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...