Gå til innhold

Ringnes ølsenter

Fremhevede innlegg

Gjest Liselise
Skrevet

Er det noen her som har vært på ringnes ølsenter og fått ølforedrag?

Her en venninne som snart skal drikkes ut, og lurte på om dette var noe

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på ølskole på ringnes med forige jobben. Det var kjempegøy, vi fikk smake forskjelige øl og så var det en mann som fortalte en hel del om øl.

Har snakket om det i den nye jobben min, så det blir nok en tur dit snart igjen.

Skrevet

Har vært der, ølforedraget var ok, men tapasen vi fikk servert etterpå var dårlige greier :tristbla: glemmer ikke det kjipe kjipe brødet og kjøleskalskalde scampien med det første... urg

Skrevet

Mannen var på ringnes i sitt utdr.lag for 3år siden. Og han snakker fortsatt om det, tror at det var høydepunktet den dagen. De hadde også vori på gocart og paintball om jeg husker riktig. Jeg har sett mange bilder fra dagen, og det ser ut som at gutta koser seg på ringnes ja, mannen min er veldig gla i øl, og han fortalte at alle hadde forventet at det var en mann som skulle preike øl for dem men så dykka det opp ei ung søt blondine :fnise: hehehe så gutta hadde blitt ganske satt ut. Men hun var tydligvis veldig flink og det var også noen konkuranse. Jeg kjenner i som skal gifte seg neste år, hu er veldi gla i øl, så jeg har tenkt å foreslå at vi skal ta en tur dit.

Live

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei

Jeg jobber i en bedrift med mange ansatte, og vi hadde planer om at ha sommerfest på Ringnes senteret. En av de ansatte hade vært med på en ølskole, og syntes det var en moro opplevelse, lærerikt og sosialt. Vi leste på hjemmesiden at vi kunne ha forskjelige typer arrangement der. så planen var å ha noe ølforedrag med en del smaking, og så mat og drikke etterpå. Vi ringte og snakkket med en dame der, og jeg mener hun var ganske spesiell, det står på hjemmesidene til ringnes at de kan skreddersy kvelden din. Men det var ikke hun interessert i. Vi sendte mailer frem og tilbake, da vi hadde noen ekstra ønsker som vi selvfølgelig skulle betale for. Vi hadde planer om at det skulle serveres tapas, men så ville vi ha eksta av kyllingklubber og noen andre ting, men ikke av blåskjell. Dette syntes hun var kjempevanskelig :sukk: Virket som at hun ønsket at vi skulle si at vi ville ha servert pizza fra peppes, for da ble det myyyeee lettere. Vi følte tilslutt at hun var så lite serviceminded, at vi ringte og sa at vi skulle ha sommerfesten et annet sted istedet. Så ble det båtur med jobben for oss.

Synes ringnes skal endre hjemmesiden, og skrive "vi er veldig vanskelig og firkantete" :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...