Design Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Hei, Jeg lurer på om det går an å sy om f. eks en levis 501 slik at den sitter annerledes? De har en litt 'harry' passform, og jeg lurer på om det går an å gjøre de om slik at de passer dagens moderne standard. ^^ I så fall hvordan gjør man dette, og hvor vanskelig er det?
Amalie_85 Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Nå vet jeg ikke hvordan den levis buksa ser ut og hva du mener med dagens bukser, for jeg syns det er MASSE forskjellig der ute. Men ja det går å sy ann passformen, men det er ikke noe lett, har gjort det en gang og gjør det nok aldri igjen. Måtte sprette opp hele buksa så jeg fikk 4 deler. Gjorde det når jeg gikk på søm på skolen!
Design Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 Det er såpass ja. Tanken var å kanskje gjøre de lengre/kortere i livet, og kanskje gjøre bena litt bredere. Må man da gå fram slik du beskrev?
Rosalie Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Hvordan har du tenkt å gjøre den bredere i beina, da? Legge inn stoffremser a la jeanse på 90-tallet..? :klø:
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Å sy om stoffbukser er lett, men å sy om jeans er vanskelig. Jeg ville ikke prøvd sy om 501 fordi det ville blitt et veldig tydelig skille mellom der du har sydd og det som er maskinsydd. Du vil ikke klare å sy en slik søm som det er på utsiden av buksebeina, og du vil nok ikke klarer å sy bretten på innsiden med mindre du er kjempeflink.
Design Skrevet 25. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2008 Var det jeg fryktet. Tusen takk for svar folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå