Gjest Den onde Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg har skrevet inn tidligere, den gangen jeg var en gift manns elskerinne, og fortalt om hvordan jeg opplevde det å være nummer to. Det var vanskelig, og det tok tid, men jeg kom ut av det. Jeg valgte å gå videre alene med meg selv, ikke alene sammen med noen, for noe over to år siden. Nå er jeg forelsket. Det er helt merkelig, for jeg trodde nesten ikke det kunne skje igjen etter den nedturen jeg hadde sist. Om det er gjensidig vet jeg ikke, jeg tror han er betatt, noe som i seg selv forundrer meg. Det å være nummer 2 i lang tid er ikke akkurat noe som styrker selvtilliten. Jeg skal nyte følelsen, våren og sommeren som kommer, enten det går den ene eller andre veien, og jeg skal feire at jeg i en aldre av over 40 fremdeles er i stand til å føle!
Gjest Alabama Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Hyggelig å høre!! Ofte alt for mye fokus på problemer her inne på KG!
Gjest Den onde Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Takk for hyggelige svar. Fikk nettopp e-post fra vedkommende, og tror at han ikke er så betatt allikevel, men vet dere hva? Jeg nyter min egen forelskelse allikevel, jeg!
Embla s Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Takk for hyggelige svar. Fikk nettopp e-post fra vedkommende, og tror at han ikke er så betatt allikevel, men vet dere hva? Jeg nyter min egen forelskelse allikevel, jeg! Det er en fin måte å tenke på syns jeg! (men håper du har lykken med deg likevel)
ENJ+KS Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Liker måten du tenker på! Håper det ordner seg for deg
Trampe Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Tråden er ryddet i henhold til reglene Trampe -mod-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå