Gjest ? Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Har en Ipod Nano som er 1 år gammel. Den har begynt å skurre på lyden, som om det er hakk i plata (noe det ikke er). Fryktelig irriterende! Kan det være øreproppene som begynner å bli modne for utskifting? Eller er det selve Ipoden som er ødelagt? Jeg har behandlet den pent.. Noen som vet hva det kan være?
Varsia Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Har du prøvd andre ørepropper? Kan godt være de. Eller har du oppdatert programvaren i det siste? Sist jeg oppdaterte programvaren (eller ikke sist, men gangen før) hadde fantastiske Apple greid å herpe den til sånn at lyden ble helt fucka (mange opplevde faktisk at iPoden ble ødelagt for godt). Min ble heldigvis helt fin etter at jeg oppdaterte til annen programvare. Du kan også prøve å tilbakestille hele ipoden (husker ikke hva det egentlig heter, men du gjør det via iTunes). Husk at all musikken blir slettet da. Om ikke alt det hjelper får du ta kontakt med Apple eller butikken der du kjøpte den:)
anavrin Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 (endret) Apple support er en fin ting: Apple Support Om det ikke er noe galt med høretelefoner, så skader det ikke å gå igjennom de forskjellige stegene som supportsia til Apple foreslår (altså denne). Om ikke det løser problemet så finnes det et Apple forum her der kanskje løsningen på problemet ditt ligger. Lykke til Endret 28. april 2008 av anavrin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå