Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Stilig kjole, både typete og romantisk. Synes den passer både hos byfogden og i kirken, jeg. Men man må ha en slank figur og bære den med stil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Takk for tilbakemeldinger, det var jo mye positivt her! :D

Jeg har en slank figur, så å passe inn i kjoler som passer slanke jenter er ikke noe problem. Har ingen drømmer om stor prinsessekjole, og er en jente som er rimelig "inn i tiden" og er mer urban enn jeg er klassisk.

Gleder meg til å prøve den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

For å være helt ærlig (det er vel det du vil at vi skal være), så likte jeg ikke kjolen. Den var flott, ingen tvil men ikke for meg.

Men, (litt forslitt, dog:) Hvis du liker den og har kropp til å bære den, blir du utvilsomt en stilig brud!!

(syns også det er fint med personlig stil på en slik dag, du blir ikke lik alle andre, og det er bra).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felix:

Har litt av den rysjekanten oppe. skjørtet er litt annerledes, har bittelitt tyll bak (som om den rysjen fortsetter nedover kjolen) og såvidt det er et slep. Også er det altså den mørkeste/mest gyldne av fargene. Synes jo selv den er kjempefin, da, selv om noen heller ville gå i morgenkåpe! :wink: Og helt "meg", det er kanskje det viktigste. Hadde nok valgt noe sånt om det var stort kirkebryllup også, jeg. Følte meg ikke helt vel da jeg prøvde de store kjolene :lol:

Gjest, kom med tilbakemelding når du har prøvd kjoler, da!

Pulsatilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Var ganske stilig og litt utradisjonell den kjolen syns jeg, men jeg syns nr 4477 og 4251 var finere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4477 har jeg prøvd, og den var lekker! Men jeg kunne ikke akkurat velge og vrake, når jeg var ute og prøvde kjoler 6-7 uker før bryllupet - mange av brudekjoledamene var litt :o når jeg fortalte når bryllupet var. Er visst ca 3 mnd leveringstid på disse kjolene til vanlig. Fikk overtalt dem til å selge meg en av de kjolene de hadde i butikken som var i min størrelse. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da har jeg vært og prøvd kjolen, og den var nyyyydelig! Mye finere i virkeligheten enn på bildet og mer "brudete" enn man kanskje får inntrykk av på kjolegalleriet.

Prøvde alle de andre kjolene fra Linnea Rafaelli også, men det ble denne som vant :D . Flere av de andre kjolene var veldig fine, men jeg syntes dette var den som var mest pyntet.

Den passe kun på ganske slanke jenter, og størrelsene er smale, men når man da får den på ser man faktisk enda slankere ut - passet meg fint! :briller: Og så er den gyldne gullaktige fargen på kjolen nydelig til gyllen/solbrun hud etter sommeren...

Og med sjalet som hørte til følte jeg meg prinsesseaktig nok for min smak. Bestilte den likesågodt jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med valget! :D

Du blir sikkert kjempefin! Er helt enig i at den fargen er skjønn! :wink:

Pulsatilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvordan ser din Rafaelli-kjole ut Pulsatilla? Er den av årets kolleksjon? Er den i samme fiiiine farge som min? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger link til den tidligere på tråden her, eller en som likner hvertfall. Likner også mye på din kjole, men min kjole er todelt og stroppeløs. Siden den er todelt har de visst ikke bilde av alle mulige kombinasjoner på nettet, men den er fra 2003-kolleksjonen, og har samme fine gyldne farge som din :D Har sjalet uten "krave" for senere bruk, jeg skal nok ha slør på selve dagen, prøvde det i brudesalongen og da ble jeg akkurat passe brudete :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hva slags slør skal du ha til kjolen din? Tenkte på slør en stund mens jeg var i salongen, men sko det fra meg da jeg så sjalet med krage! Ble helt forelsket i det sjalet jeg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha et helt enkelt langt tyllslør med silkekant som tar opp fargen fra kjolen. Jeg syntes også kragen var kjempelekker, men den ble litt for tøff for meg som type. Sløret ble litt mykere og jeg kjente meg selv litt mer igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde de slør med samme farge på kanten som kjolen? Det så ikke jeg... Er det Linnea Rafaelli det også?

Hva slags sko skal du ha til kjolen din? Vanskelig farge å finne sko til da :roll: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, sløret er litt lysere i kanten, men oppleves ton-i-ton. Tror ikke det var et Rafaelli-slør.

Når det gjelder sko, så har jeg lett lenge etter noen som passet, fant til slutt et par hos Wedins i Sverige, kanskje har de dem i Oslo også? Ganske høye skinnsko i beige. Jeg fikk med meg en prøvelapp av stoffet i kjolen. Det er egentlig ganske mange av de lyse beige skoene som går til kjolen. Ellers så har de jo Linnea Rafaelli - sko hos Christiane, da... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skal du ha kirkebryllup Pulsatilla? Vi skal ikke det, og da følte jeg at det var mindre viktig å ha en stor hvit kjole... Selv om jeg absolutt synes kjolene våre fint går i et kirkebryllup også!

Hvor lang tid tok det før du fikk kjolen din? Bestilte du hos Christiane?

Hva slags smykker skal du ha til den?

Sorry, mange spørsmål... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør i vei! bare hyggelig det :wink:

Skal ikke ha kirkebryllup, men gifter meg i Skottland 30. mai (det er snart, det :sjokk: ) Liten seremoni, bare oss to og forlovere. Det er i et lite kapell på et slott/gammelt herskapshus som vi har for oss selv for anledningen. Gleder meg kjempe! :kysse:

Jeg kjøpte en kjole de hadde i butikken, jeg! Jeg prøvde kjolen, valgte den, og etter de hadde pratet litt sammen, fikk jeg lov til å kjøpe den - så jeg hadde med meg kjolen hjem samme dag! :D Det var hos Christiane jeg handlet også. Vi bestemte oss for å gifte oss på 8 ukers varsel, så det var ikke tid til å bestille noen kjole. Det reduserte valget mitt litt, men jeg føler likevel kjolen jeg fikk er helt meg! :D

Siden det er i Skottland, skal jeg ha et gullsmykke med en keltisk knute i halsen. Vi skal også ha gifteringer med keltisk knutemønster. Ut over det skal jeg bare ha enkle gulløredobber,ev. perler, hvis jeg finner none jeg liker. Ellers tror jeg det ville være rålekkert med noen gyldne perler til dette antrekket, har du sett på Linea Raffaelli - hjemmesiden? :D http://www.linearaffaelli.com/uk/index.html Sjekk accessoires der, da! masse lekre litt moderne perlesmykker!

Er det lenge til du skal gifte deg, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

30.mai?? Det er jo NÅ det (ja, nesten... :wink: ). Lykke til!

Jeg gifter meg i begynnelsen av september.

Har sett på smykkene på hjemmesiden til LR, og spurte de hos Christiane om de, men de sa at smykkene var fryktelig dyre... Så det blir noe annet, vet ikke hva enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...