Gå til innhold

50-tallskjole

Anbefalte innlegg

Gjest Rivella
Skrevet

Jeg har veldig lyst på en 50-tallsinspirert brudekjole. Ser for meg en knelang variant med mye vidde i skjørtet, men det er vanskelig å finne gitt. Noen som kan komme med konkrete tips til kjoler, eller navn på personer i Østlandsområdet som kan sy noe slikt? På forhånd tusen takk for hjelpen :) .

Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg vil også ha 50-talls kjole i mitt bryllup!

men husker ikke noen linker nå, er på jobb nemlig...

Men kjolen til glamourgirl, vil jeg ikke ha. Va'kke mye 50-talls over den ;)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Den er mye penere live, og det var en annen jeg egentlig så etter...

Den er vel litt femti, og litt nå... fusion-kjole :ler:

Skrevet
Jeg har veldig lyst på en 50-tallsinspirert brudekjole. Ser for meg en knelang variant med mye vidde i skjørtet, men det er vanskelig å finne gitt. Noen som kan komme med konkrete tips til kjoler, eller navn på personer i Østlandsområdet som kan sy noe slikt? På forhånd tusen takk for hjelpen :) .

Jeg har en ekte 50-tallskjole i offwhite med masse blonder. skal selge den for rundt 500 kroner. Kommer til å legge den ut på QXL etter hvert. Hvilden str. er du?

Gjest Wildcat
Skrevet (endret)

Slettet. Dobbel post.. ;)

Endret av Wildcat
Gjest Rivella
Skrevet

Tusen takk for mange gode innspill, jeg tar i mot alle tips med åpne armer, enten vi snakker typisk 50-talls, eller fusion-varianten :).

Jeg har en ekte 50-tallskjole i offwhite med masse blonder. skal selge den for rundt 500 kroner. Kommer til å legge den ut på QXL etter hvert. Hvilden str. er du?

Oi, dette hørtes spennende ut. Jeg er ca. str. 36-38, og er 163 cm lang, men har ikke verdens smaleste midje, så det er i blant et problem i forhold til de ekte femtitallskjolene. Vil gjerne se bilde av kjolen.

Skrevet
Tusen takk for mange gode innspill, jeg tar i mot alle tips med åpne armer, enten vi snakker typisk 50-talls, eller fusion-varianten :).

Oi, dette hørtes spennende ut. Jeg er ca. str. 36-38, og er 163 cm lang, men har ikke verdens smaleste midje, så det er i blant et problem i forhold til de ekte femtitallskjolene. Vil gjerne se bilde av kjolen.

Skal ta bilder av alle mine 50-tallskjoler, og legge ut på QXL i løpet av dagen.

Legger en link til deg her da.

Har endel fint, og det er ekte saker, ikke reproduksjoner.

Gjest Rivella
Skrevet
Skal ta bilder av alle mine 50-tallskjoler, og legge ut på QXL i løpet av dagen.

Legger en link til deg her da.

Har endel fint, og det er ekte saker, ikke reproduksjoner.

Tusen takk :smilyblomst: !

Gjest Rivella
Skrevet

Tusen takk for link, gjest. Det var en superfin kjole, men likevel ikke helt slik jeg forestiller meg min brudekjole. Håper du får solgt den raskt!

Til dere andre: Keep'em coming :).

Skrevet

Tusen takk for strålende linker, Concertina :klemmer: .

Gjest Rivella
Skrevet
Tusen takk for strålende linker, Concertina :klemmer: .

Glemte å logge meg inn, med det var altså TS her.

Gjest Gjest_audrey_*
Skrevet

Vil gjerne tipse alle om siden www.nostalgia.no! :)

MASSE fantastiske kjoler til en meget fin pris!!! Og masse kult småstæsj som bilskilt og greier, midt inni alt det harry! ;) Hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...