Malina Skrevet 5. mai 2008 #41 Del Skrevet 5. mai 2008 Måtte bestille jeg også.. KG altså, ikke bra for økonomien! Hvor bestillte du fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkelsbær Skrevet 5. mai 2008 #42 Del Skrevet 5. mai 2008 Fra lookfantastic.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malina Skrevet 6. mai 2008 #43 Del Skrevet 6. mai 2008 Fra lookfantastic.com Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_LovvLee_* Skrevet 7. mai 2008 #44 Del Skrevet 7. mai 2008 Da har jeg fått min i posten! 8-9 dager tok det, fra lookfantastic. Jeg liker den veldig godt og gleder meg til å prøve ut på forskjellige måter, nå helte jeg bare litt i og fikk rufse-hår. Den er mindre enn jeg trodde, 12 ml, hadde ikke skjekket det jeg... noen som har erfaring med hvor lenge den varer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkelsbær Skrevet 19. mai 2008 #45 Del Skrevet 19. mai 2008 Nå har jeg prøvd det i et par dager, er ganske fornøyd! Får bra effekt, men har ikke funnet helt ut av doseringen og hvordan man egentlig skal påføre det enda.. Men det kommer vel med litt trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Renate_* Skrevet 19. mai 2008 #46 Del Skrevet 19. mai 2008 Noen som vet hvor de selger denne i Haugesund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #47 Del Skrevet 19. mai 2008 Noen som vet hvor de selger denne i Haugesund? Eller Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 19. mai 2008 #48 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg bestilte min på lookfantastic.com. Billig og enkelt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprikos Skrevet 19. mai 2008 #49 Del Skrevet 19. mai 2008 Trondheim: Picasso Frisør i munkegata hadde den iallefall da jeg klippet meg i januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 19. mai 2008 #50 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg har også bestilt, og har laaangt hår... Noen som kan komme med en bruksanvisning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 19. mai 2008 #51 Del Skrevet 19. mai 2008 Har prøvd den en gang, mulig jeg har fått på for mye.. Men den var umulig å få ut igjen! måtte ta i sjampo flere ganger, og følte det hang litt igjen når jeg var ferdigdusja. Men for volum var den kjempebra! Har aldri sett håret mitt så bra før. Har hårlengde ned til livet, så det skal veldig mye til for å få volum til å holde seg. Men det holdt seg bra hele dagen:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 19. mai 2008 #52 Del Skrevet 19. mai 2008 Samme hårlengde som meg.... Men hvordan tok du i produktet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #53 Del Skrevet 19. mai 2008 Noen som vet hvor de selger denne i Haugesund? Tango frisør på Oasen, Grønnestad ved Oasen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 16. september 2008 #54 Del Skrevet 16. september 2008 *dytter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Starkitten Skrevet 16. september 2008 #55 Del Skrevet 16. september 2008 jeg må si meg enig at KG ikke er bra for økonomien! hehe samboeren min (jente) kom hjem for noen uker siden med dette produktet og sa at dette måtte jeg bare prøve! og jeg fikk helt sjokk da jeg så håret mitt! Skikkelig volum og greier... husker jeg letet etter det på nettet, men gav opp, men nå skal jeg søren meg bestille det med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lenaz Skrevet 25. september 2008 #56 Del Skrevet 25. september 2008 Eller Trondheim? agathon sax, ravnkloa, har den iallefall;) der kjøpte jeg min:) www.lenaz.blogg.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Christina Skrevet 26. september 2008 #57 Del Skrevet 26. september 2008 Ødelegger vel hypen litt her nå, men jeg likte ikke denne i det hele tatt Den ble bare klissete og fæl uansett hvor lite jeg brukte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Starkitten Skrevet 26. september 2008 #58 Del Skrevet 26. september 2008 Klissete? det er jo ett pulver...misforstår jeg? Jeg har ikke noe problemer med å ta det i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 26. september 2008 #59 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg fikk det heller ikke til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 26. september 2008 #60 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) . Endret 15. oktober 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå