Tyren Skrevet 12. mai 2003 #1 Skrevet 12. mai 2003 og er sliten enda.... Men for en utrolig morsom dag jeg hadde!! Ved ni-tiden dukket både jentene og guttene opp med frokost (min kjære skulle også drikkes ut) . Min kjære fikk kun drikke juice eller sjoko melk, jeg fikk champagne. Gutta dro av gårde og vi jentene ble sittende en stund til før vi reiste inn til oslo. Der ble jeg pent geleidet inn på ansikt og kroppshjørnet for 1 time med aromaterapi. Etter dette ble jeg kjørt ned til en rundkjøring nederst på grünerløkka, der ble jeg plassert i en stol med en plakat som det stod "bært for en knært".... Det var mange som bærta, spesielt kjærsten til ene venninda mi som kom igjen og igjen.... :-) Jeg må ha vært litt av ett syn, men hårbøyle med fjær og noe andre ting på og en såpeboble sak som jeg satt og lagde såpebobler med... Etter dette ble jeg ikledd en lue med løshår og fraktet hjem til min forlover, her spiste vi ost og kjeks og hadde klemmegaver, i tillegg måte jeg svare på 10 sprm type - "hvilken rett kan ikke Tyren (meg) lage?" Skjønte da at vi en eller annen gang skulle møtes for å sammenligne svar... Når vi var ferdige bar det til oslo trimsenter hvor vi skulle ha svømmehallen helt for oss selv. Etter at vi alle var nydusjet, pyntet og sminket, kjørte vi avgårde til Egertorvet, her ble jeg ikledd en nonnedrakt og tildelt 30 (?) roser med kondomer som jeg skulle selge for 30,- stk. Fikk solgt alle sammen, ble litt pruting (av meg selv....) og kyssing, men det får jeg leve med. Fikk på meg øyebind og ble geleidet inn på ett utested hvor min kjære og alle hans kompiser var + mange andre felles venner og venninder. Ble fulgt opp på scenen og fikk hendene plassert rundt en mikrofon... Var helt sikker på at jeg skulle synge for mange mennesker, men det var de som begynte å synge bursdags sangen for meg! Kan tro jeg ble overraska!!! :oops: Ble nemlig 30 for en uke siden. Kvelden gikk da over til å være 30 årslag (utrolig bra planlagt av alle sammen). Vi måtte utover kvelden gjøre noen oppgaver sammen, bla å gå igjennom svarene på sprm vi fikk tidligere. Om natta overnattet vi på hotell i hvert vårt enkeltrom... Det må sies at kjæresten min og jeg var de absolutt siste som dro "hjem" i 4-5 tida.... Alt i alt hadde jeg en KJEMPE morsom dag og jeg gleder meg masse til å se bildene og filmen.....
Nikki Skrevet 12. mai 2003 #2 Skrevet 12. mai 2003 Hørtes ut som du hadde et knallbra utdrikningslag. Jeg håper mitt blir et liknende... Er kjemperedd for at jeg kan få et utdritningslag selv om jeg har sagt i fra og jeg vet innerst inne at min forlover ikke vil gjøre noe jeg absolutt ikke synes om. Så det går nok bra. Men uansett så ønsker jeg deg lykke til med resten av planleggingen frem til den store dagen og selvsagt lykke til på den dagen. :D
brudjuni Skrevet 12. mai 2003 #3 Skrevet 12. mai 2003 og er sliten enda.... Men for en utrolig morsom dag jeg hadde!! Sliten er også jeg etter utdrikningslaget mitt på fredag. Forloveren og de andre jentene hadde egentlig tenkt å kapre meg ennå mens jeg var på jobb, men der kom jeg de til unnsetning. Allikevel greide de å lure meg, da jeg fikk telefon fra min svigerinne om å vente inne i kjøpesenteret da hun måtte levere en konfirmasjonsgave (som jeg skulle ta med i konfirmasjonen på lørdag). Ventet lenge å holdt nesten på å gi opp, da min forlover og hennes datter (7 år) kom. Hun sa at jeg dessverre ikke kunne komme til dem som avtalt denne kvelden ettersom jeg nå var kapret. NEI, tenkte jeg! Ble tatt med på toalettet hvor jeg ble påkledd treningsutstyr (spraglete treningstights, turkis helsetrøye og badedrakt samt joggesko), samt brudeslør, diadem og en liten barneryggsekk. Deretter fikk jeg bind for øynene før jeg ble geleidet videre i kjøpesenteret hvor de andre ventet. Der måtte jeg stille ja/nei-spr.mål til de andre for å finne ut hvem som var møtt opp. Kom ikke på et eneste spr.mål å stille, prøvde å huske gjestelisten men det var jernteppe. Etter en stund hadde jeg gjenkjent alle de 9 jentene. Underveis i "gjetteleken" ble jeg "befruktet" av en russ. Han måtte mate meg med et eple, og jeg bare svelge. Etterpå gikk vi litt rundt i kjøpesenteret før vi enten opp på Pub, hvor jeg fikk en meget søt drink. Etter å ha drukket denne på meget kort tid gikk veien videre til treningsstudio, hvor jeg fikk beskjed om at jeg skulle delta på Step 2. Har aldri steppet før, og iallefall ikke på 2. avdeling av step. Holdt på der i over 1/2 time, og selv om jeg tøyde ut godt etterpå er det såvidt jeg greier å gå ennå i dag. Så fikk jeg meg en god dusj, før jeg ble fønet, sminke og oppkledd i en kjole som min mor brukte for ca 30 år siden, samt hvite joggesko (brukt i amr. fotball). Kjolen kjente jeg igjen fra Bad-Taste party for mange år siden! Nå ble vannflaska byttet ut med eplecider Så gikk turen til en restaurant hvor vi spiste pizza, drakk både øl og baylis og koste oss, før en millitær bil (games) kom kjørende opp foran restauranten. Det var min bror som hadde lånt bilen å skulle frakte oss til målet for kvelden. Fikk på meg godt med klær og en tåteflaske med øl, og ble plassert inn i bilen. Kjørte så litt rundt omkring før vi startet ferden. Etter stopp hos flere jenter som ikke kunne delta pga mangel på barnevakt, lesing til eksamen osv. var det stopp hjemme hos mine foreldre, besteforeldre og tantebarn. Så ble jeg fraktet videre til en idrettshytte i et skogholt hvor resten av gjengen ventet. Der var det opptent på peisen og alt var klart for å starte resten av festen. Fikk både øl, hotshot, blå curaco, øl og baileys å drikke, mens vi danset både linedance og "ketchup-sangen". Så var det tid for aktivitet 1 som var blomsteroppsetting (ettersom jeg er gammel 4H-er og vant til dette fra leirer osv) Var ute i skogen å plukket hvitveis, granbarn, lyng og det vi kunne finne, før jeg måtte komponere min brudebukett. Juryen besto bl.a. av en meget flink blomsterdekoratør så jeg tror jeg fikk strykkarakter. Så fortsatte festen med dansing, overrekking av gaver fra alle jentene. Noen av gavene var myntet på episoder fra første gang vi møttes, men andre var myntet på dagen-derpå, bryllupsnatten, barneskrik osv. Så var det spr.mål, hvor min kommende ektemann hadde gitt svarene. Noe gjettet jeg riktig på, mens noe tror jeg han hadde gitt feil opplysninger om bl.a. hva min yndelingsfarge var? Der hadde han sagt grønn, mens jeg syns blå er meget fin. Diverse telegramhilsener skrevet som at de skulle være fra mine tidligere kjærester (for 10-12 år siden) og fra Ari Behn. Så koste vi oss videre, og jeg ble stadig minnet på å skåle før millitærbilen kom å hentet oss for å kjøre meg hjem. Der ble noen av følget med inn, hjvor de bl.a. vekket min samboer for å si at jeg var hjemme, og for å få meg i seng. En meget trivelig og overraskende kveld, som jeg aldri kommer til å glemme. Gleder meg virkelig til å se videoen og alle de bildene som ble tatt. Til dere som ikke har hatt utdrikningslag ennå; GLED DERE!!! :D
Tyren Skrevet 12. mai 2003 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2003 Høres ut som flere av oss hadde en morsom dag ja!!!
Pusekatt Skrevet 12. mai 2003 #5 Skrevet 12. mai 2003 Jeg lurer på om jeg så deg på Egertorget, Tyren! Jeg satt på 3 Brødre og nøt en øl lørdag sånn i 7-8-tiden om kvelden, når jeg fikk øye på en person i nonnedrakt borte på torget. Høres uansett ut som om du hadde en utrolig morsom dag!
Tyren Skrevet 12. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2003 Det var nok meg det!! Var og solgte masse roser på 3 brødre også.... Jeg var ganske brisen allerede, så jeg viste meg nok ikke fra min mest sjenerte side....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå