Gjest Gjest_Storm_* Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Den nye Wii Fit har jo fått gode terningkast, noen som er tenkt å kjøpe den? Jeg synes ihvertfall det er på tide at det kommer noe slikt
flickan Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Den nye Wii Fit har jo fått gode terningkast, noen som er tenkt å kjøpe den? Jeg synes ihvertfall det er på tide at det kommer noe slikt Leste om den i dag, synes den så litt artig ut. Må se an pris og hvor mye den slår an.
vana Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Jeg vurderer å kjøpe den Ser mye bedre ut enn forventet, sikkert fint å ha i stua når man ikke har annet å gjøre. Blir jo til at man kommer til å trene mer, iom at den er på plass i stua hele tiden. Ikke mange unnskyldninger lenger da!
Gjest Pupsilure Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Vi skal kjøpe den Har den kommet i norske butikker enda? *gleder meg*
Gjest Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Det hadde release i går. Ser greit ut, men koster 1000 kr, så tror jeg venter litt til det går ned.
Gjest Pupsilure Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Det hadde release i går. Ser greit ut, men koster 1000 kr, så tror jeg venter litt til det går ned. Oj, sann, da tror jeg vi venter litt med den Vi har kjøpt nok dyre ting til Nintendoen i det siste. Syntes det kommer noe nytt i postkassen annenhver dag jeg... Men den ser kul ut da.
Sulle Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Den virker jo artig, men blir man sprek av den?
Varsia Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Den koster ikke tusen kroner, men 900... Jeg vil og ha den, men må nesten ha en Wii først... Og Wii-en vil jeg helst ha for å spille Super Mario... =D Man blir nok sprekere (om ikke sprek) om man bruker den flittig, men tror nok ikke den kan erstatte et virkelig treningssenter uansett.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 må man ha en vanlig wii for å spille wii-fit?? må jeg ha en nintendo også? eller går det at jeg bare kjøper en vanlig wii?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Vanlig wii er nintendo wii.. Finnes ingen andre typer.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 må jeg ha en nintendo for å spille wii da? så wii fit er på en måte et spill for wii'en? jeg må ha wii for å spille wii fit liksom?
skanky Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Nintendo Wii er en spillkonsoll. Wii Fit er et spill til Nintendo Wii. Du må ha altså Nintendo Wii for å spille Wii Fit. Jeppjepp. Tipper Wii Fit er som alle andre Wii-spill (kanskje med unntak av Zelda og RE4): gøy i nøyaktig en halvtime. Takke meg til PS3 heller
Bloodless Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Tipper Wii Fit er som alle andre Wii-spill (kanskje med unntak av Zelda og RE4): gøy i nøyaktig en halvtime. Det er det jeg er redd for. Har fryktelig lyst å prøve Wii og spesielt Wii Fit, men tror ikke det er verdt rundt 3000,-. Har vel egentlig ikke tro på at det kommer noen stor helsemessig gevinst ut av det (fit) heller.
Scheherazade Skrevet 2. mai 2008 #14 Skrevet 2. mai 2008 Jeg er litt overrasket over hvor vondt man får av yoga-øvelsene... Jeg tror heller ikke at dette erstatter treningssenter, men slike som meg, som sliter med å få faste rutiner på treningssenter, vil nok få utbytte av dette. Litt trening er jo mye bedre enn ingenting. Jeg har dog ingen illusjoner om at man får kjempestore muskler, men å stramme opp litt, og generelt få seg litt opp av sofaen; ja. Det som er bra, er at brettet måler tyngdepunktet i kroppen din, slik at du ser hvordan holdningen er. Jeg har faktisk tenkt over dette i hverdagen etterpå. Og det samme med yoga-øvelsene, man får tilbakemelding på om man gjør det rett ved hjelp av å måle tyngdepunktet, jeg hadde ikke klart å gjøre øvelsene korrekt uten hjelp av trener hvis ikke. Og da merker jeg at de tar på. Jeg vil tror at man går tom for øvelser etterhvert, og kanskje at det blir litt mye snakking mellom øvelsene. Men - antar at det kommer nye spill etterhvert, har man først brettet, er det jo enklere å utgi seperate spill. Syns heller ikke 900 var så dyrt, og det pleier å ta laaaang tid før spillene blir billigere.
Gjest78 Skrevet 2. mai 2008 #15 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har kjøpt den, og det er foreløpig gøy ja . Blir rimelig støl i musklene når jeg holder på, men er man godt trent fra før tror jeg kanskje det kan bli litt lite trening. Er vel mer som et supplement til annen trening, eller for å komme i gang hvis man trener lite.
Gjest Gjest_juline_* Skrevet 2. mai 2008 #16 Skrevet 2. mai 2008 Ja vi har i hvert fall bestilt den så blir spennende å teste ut
Mazilla Skrevet 2. mai 2008 #17 Skrevet 2. mai 2008 Jeg kjøpte Wii Fit forrige fredag, altså den dagen det kom, og har spilt hver dag siden. Kjempeartig og veldig motiverende! Noe som er veldig bra er at man kan jogge eller gjøre step mens man ser på tv! På den måten går man ikke glipp av noe... Definitivt et bra kjøp for en (eks)sofagris som meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå