Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg er så irritert på meg selv for tiden! Sliter med kviser, tildels underjordiske, på haken. Jeg vet at hvis jeg bare hadde latt huden være i fred så hadde ikke disse kvisene blitt så store, men jeg plukker og plukker og ender opp med sår som bruker evigheter på å forsvinne. I tillegg plukker jeg på det minste antydning til hudorm og resultatet er at det blir kviser av dem også. Jeg bestemmer meg for at nå er det slutt, to minutter etter står jeg foran speilet og vips - klemme, klemme, klemme. Noen andre som har samme problem og som har klart å skjerpe seg?
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Hansker? Blir vanskeligere å pelle uten å først tenke seg om litt.
royaltrux Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Har du mulighet å sette opp timer med en hudpleieren? Det tror jeg hadde hjalp mye. De kan hjelpe deg med å finne riktig rensprodukter og klemme ut det meste uten at du får mer kviser. Dessuten motivere det litt nå du får jevnlig behandling for du komme til å merke forskjellen, da kan det hende at du føler mindre behov for å ta på kvisene...
Gjest Pupsilure Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Jeg gjorde også dette for noen år siden. Og var ganske misfornøyd med huden min. Så flyttet vi, og lyset på badet var helt annerledes, og jeg så ikke disse komedonene (hudormer) så godt. Sluttet å klemme på dem, og ble så fornøyd med huden min etterhvert. Jeg hadde også fått støpt negler et par ganger mens klemmingen pågikk, og jeg lærte meg veldig fort å klemme med disse på også. Du må bare være sterk, og gå vekk fra speilet med en gang du begynner på noe! Jeg har fått noen arr fra det også, og det er jeg ganske lei meg for. Ellers kan det nok være lurt å ta en time hos hudpleier. Kanskje det er motivasjon nok for å ikke ødelegge.
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Du må rett og slett være streng med deg selv. Si til deg selv at du ikke får bruke mye tid på badet. Kun det mest nødvendige. Allier deg med en samboer, hvis du har det.
LovvLee Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Vet det er en liten stund siden spørsmålet ble stilt, men henger meg på det svaret om lyset på badet. Jeg har helt sluttet å ha kviser etter at jeg flyttet til et sted med dårlig lys ved speilene! Sett i svakere lyspærer så ser du ikke så mye. Og det du ikke ser da, det er det ikke mange andre som ser heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå