Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg har spiral på det femte året nå er er godt fornøyd med den. Men herforleden dag, sa kjæresten at han kunne kjenne den når vi har sex. Er det sant?! Kan det være grunnen til at han sjeldent "kommer", men jeg må avslutte med å gi ham oralsex? Dette har han aldri nevnt før, men nå begynner jeg å lure.. Andre menn jeg har ligget med har aldri nevnt ett ord at de kan kjenne den ved samleie. Er det fantasi eller fakta..?
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Hei! Du har den på 5 året? Da burde den jo begynne å bli skiftet ut. Spiralen kan faktisk løsne å komme ut selv... Søstra sin løsnet så hun kunne ta den ut selv da den lå rett innenfor... Så kan være mulig ja... Ville kanskje sjekket opp med en lege...
Paradokset Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Ja, det er ikke umulig...det kjennes ut som en litt spiss "tråd"...mao ikke spesielt behagelig...
camilla* Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 De kan kjenne den ja. Ikke godt for han. Du kan be legen klippe "snorene" kortere. Men har du hatt den inne i fem år må du bytte den. Be om kortere tråder på den neste. Jeg var å klippet trådene to ganger etter at jeg satte i spiral.
Gjest glamourgirl Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Jeg lærer så mye av å lese disse trådene, at jeg strengt tatt lurer på om jeg må slutte å lese her...
camilla* Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Jeg lærer så mye av å lese disse trådene, at jeg strengt tatt lurer på om jeg må slutte å lese her... var dette såå sjokkerende da..
Gjest glamourgirl Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Jeg har levende fantasi, og så for meg både klipping av ting på innsida, og også peniser som setter seg fast i tråder på innsida...
camilla* Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 (endret) Jeg har levende fantasi, og så for meg både klipping av ting på innsida, og også peniser som setter seg fast i tråder på innsida... de setter seg ikke fast altså, men de kjenner den, kan hende de får noen "merker på hodet etter treffet". Klippingen er fort gjort og kjennes ikke en gang. Levende fantasi er gull verdt Endret 25. april 2008 av camilla*
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Jeg måtte få klippet tråden. Kjæresten min ville antakeligvis ment at å si at han "kjente spiralen" ville vært en understatement. Han ble stukket, og nektet å ha sex før den var behørlig forkortet.
Gjest glamourgirl Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Levende fantasi ja... (også har jeg aldri tenkt tanken før, så det ble litt sånn, Aha!)
camilla* Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 Jeg måtte få klippet tråden. Kjæresten min ville antakeligvis ment at å si at han "kjente spiralen" ville vært en understatement. Han ble stukket, og nektet å ha sex før den var behørlig forkortet. stukket er nok et bedere ord ja. Mannen min blødde til og med.. *tenk på bildene glamourgirl vil få i hodet nå *
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 Han ble stukket, og nektet å ha sex før den var behørlig forkortet. stukket er nok et bedere ord ja. Mannen min blødde til og med.. Å, fytti... Snakk om effektiv prevensjon!
Gjest glamourgirl Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 Åh HERREGUD! Blødende tissemann og kobbertråder som herjer villt...
Gjest Alabama Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 Åh HERREGUD! Blødende tissemann og kobbertråder som herjer villt... Det er heldigvis ikke kobbertråden som henger og slenger!!! Tråden som spiralen er festet i lages av plast og henger ut av livmormunnen for at det skal være mulig å få dratt ut spiralen igjen.
Gjest glamourgirl Skrevet 25. april 2008 #15 Skrevet 25. april 2008 Ok, *fniser litt* skjønner at enkelte tråder bør jeg holde meg unna, før jeg lager en hel skrekk-roman inne i hodet mitt
Gjest Alabama Skrevet 25. april 2008 #16 Skrevet 25. april 2008 Ok, *fniser litt* skjønner at enkelte tråder bør jeg holde meg unna, før jeg lager en hel skrekk-roman inne i hodet mitt
Gjest glamourgirl Skrevet 25. april 2008 #17 Skrevet 25. april 2008 ... og unnskyld trådstarter, ikke meninga å kuppe tråden med å være teit. Men jeg ble faktisk overraska og litt satt ut. Har aldri tenkt på det før!
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 25. april 2008 #18 Skrevet 25. april 2008 ... og unnskyld trådstarter, ikke meninga å kuppe tråden med å være teit. Men jeg ble faktisk overraska og litt satt ut. Har aldri tenkt på det før! Helt i orden, Glamourgirl Jeg er ikke hårsår..! Lo godt av dine skriblerier!!
Gjest glamourgirl Skrevet 25. april 2008 #19 Skrevet 25. april 2008 Bra! Håper du fikk noen fornuftige svar også, innimellom alle fantasiene mine...
Gjest mann 43 Skrevet 25. april 2008 #20 Skrevet 25. april 2008 Jeg kjenner nesten alltid tråden når vi har sex. Det er litt turnoff, men hun vet ikke om det. Hvis jeg sier noe, så legger hun det over på meg og sier at det er jeg som bør få klipt noe greier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå