Gå til innhold

Utro? Skal konfronterere han idag...

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet Anne
Skrevet

Vi har vært samboere i 1,5 år og ting har vært litt labert i det siste..

Jeg vet så inderlig at jeg ikke skulle ikke gjordt det men jeg fikk en sterk magefølelse og overbevisning om jeg måtte så jeg tok mobilen hans idag mens han sto i dusjen. Hva fant jeg? Jo..:

En sms fra en chatteside:

"Hei xxx. Du har VIP status med tilgang til alle tjenester i xxx og betaler kr 30,-/måned. Mange nye spennende brukere ønsker kontakt!"

I tillegg var brukernavnet hans et koselig klengenavn man helt klart bruker i kjærlige sammenhenger!!!

Det kommer tydelig frem at nettsiden deres at dette er en dating side. Jeg prøver nå desperat å registrerere meg som ny bruker i denne tjenesten for rett å slett finne profilen hans FØR jeg konfronterer han når han kommer hjem etter jobb... MEN jeg har trøbbel: man må reg.via mobilen noe jeg ikke får til.. og nettsiden deres har ingen kontaktinfo for å få hjelp til registrering heller...

Herregud, så utrolig tragisk aktivitet!! Jeg vil jo selvsagt stole på han men får det altså ikke til...

Grøsser ved tanken på sannheten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er sikkert ikke utro ennå. Men om ting har vært labert for han også, så søker han kanskje spenning i et møtested på nettet. Isteden for å lage til profiler og slikt selv, hvorfor ikke komme han i forkjøpet? Ved å snakke med han om at du synes ting har vært litt kjipt i det siste, og hva dere to sammen kan gjøre for å få gang på samlivet igjen. Ta en romantisk utflukt sammen osv, så kommer han kanskje på bedre tanker...

Gjest Fortvilet Anne
Skrevet
Han er sikkert ikke utro ennå. Men om ting har vært labert for han også, så søker han kanskje spenning i et møtested på nettet. Isteden for å lage til profiler og slikt selv, hvorfor ikke komme han i forkjøpet? Ved å snakke med han om at du synes ting har vært litt kjipt i det siste, og hva dere to sammen kan gjøre for å få gang på samlivet igjen. Ta en romantisk utflukt sammen osv, så kommer han kanskje på bedre tanker...

Hei og takk for råd.

Godt mulig han ikke har vært utro ennå..også mulig at det ikke er det han har planer om heller.. kanskje bare litt spenning?

MEN nei. Jeg må være ærlig med meg og med han: Jeg er ikke typen til å gå rundt grøten. Om det er noe jeg grubler på så er også han ekspert på å få det ut av meg.

Vi har hele veien vært åpne og dønn ærlige (trodde jeg da..) vi har pratet mye om dette tema: nemlig at ting er litt tungt om dagen mest pga ytre ting som ikke har noe med forholdet å gjøre. Senest i går snakket vi mye om vår kjærlighet og hvordan vi skal gjøre våre hverdager best mulig for oss begge...

Jeg vet jeg vil bli fullstendig blindet av dette tema når jeg møter han så jeg tror ikke jeg klarer å vente til han har fått av seg skoa engang...

:gråte:

Skrevet

Ikke spør han, han kommer til å lyve. Og deretter kommer han til å være obs og skjule det bedre, siden han vet at du vet. Prøv heller å finn ut litt mer av hva han driver med, før du konfronterer ham. Det aller beste hadde jo vært å logge deg inn med hans bruker navn og passord, hvis du kunne fått til det. Da vil du se hvem som tar kontakt osv. Hvis han ikke har slettet informasjonskapsler og sånt, er det godt mulig brukernavn og passord kommer opp hvis du prøver deg frem med hver bokstav i alfabetet på hans pc.

Skrevet
Ikke spør han, han kommer til å lyve.

Ja, menn er sånn. Juger alltid, alle sammen. :roll:

Gjest Fortvilet Anne
Skrevet
Ikke spør han, han kommer til å lyve. Og deretter kommer han til å være obs og skjule det bedre, siden han vet at du vet. Prøv heller å finn ut litt mer av hva han driver med, før du konfronterer ham. Det aller beste hadde jo vært å logge deg inn med hans bruker navn og passord, hvis du kunne fått til det. Da vil du se hvem som tar kontakt osv. Hvis han ikke har slettet informasjonskapsler og sånt, er det godt mulig brukernavn og passord kommer opp hvis du prøver deg frem med hver bokstav i alfabetet på hans pc.

Jeg venter og venter på svar fra mobiloperatøren min på hvorfor jeg ikke kommer meg viderere inn på nettet... Tror jeg legger inn et spørsmål her på kvinneguiden istedenfor :cool:

Jeg SKAL klare å finne ut mer!!! :kjefte:

Skrevet

Uff, så trist at han søker spenning ANDRE steder når ting er litt labre hjemme, i stedet for å bruke den energien på å forbedre ting i egen heim.

Jeg er enig med den som skrev over her at det er best å finne ut litt selv før du spør ham. Sjansen er stor for at han vil lyve for å beskytte seg selv (menn er FEIGE når det kommer til slikt!), og når du får se profilen hans får du bedre innsyn i hva det egentlig er han driver med.

Jeg måtte f.eks. lage meg konto på msn pga noe jobbrelatert. Men såklart bruker jeg ikke et kosete navn der... Finn ut før du lager oppstyr. Håper det ordner seg for deg. Så rart, når det virker som dere har en fin tone og kan snakke om forholdet deres, og prøve å finne løsninger, og LIKEVEL, altså, så holder han på med ting i det skjulte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...