Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt17
Skrevet

Hei.

Nå er det så at min kjæreste og jeg har vært sammen noen år.

Og hun har da snart bursdag. I gave har jeg ikke lyst til å gi henne smykker eller klær av noe slag. Føler at hun ikke trenger. (Da hun har fått så mye av meg før)

Så jeg tenkte jeg skulle spandere en spa-behandling eller noe liknende.

Da i drammen-Krokstadelva-Vikersund området. Helst. Eller så kan jeg også i Oslo.

Noen som vet om noen gode steder som koster rundt 500kr +/-?

Eller noen andre gode tips til hva jeg kan gjøre. Tenkte meg noe rundt spa eller hud-ting. Er ikke veldig inn i dette. Så kunne trengt litt hjelp av noen med litt erfaringer.

Så hvis noen har noen gode tips, eller erfaringer av gode steder eller gode ting.

Så del gjerne alt med meg. :)

Hun fyller foresten 17år. :)

Mvh Gutt på 17. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hudbehandlinger som klassiske ansiktbehandling eller dyprens kan du få for ca 500 -600 kr på de fleste hudpleiesalonger. Søk på gule sider i området der du bor.

Spabehandlinger koster som regel en del mer, men her et tilbud i Oslo i den prisklassen du ser for deg: http://www.vestkantbadethelsesenter.no/ (se under månedens tilbud). Har selv ikke vært der, men det er planen når jeg får skrevet ferdig masteroppgaven :)

Ellers er det jo mulig å dra begge to på spa i strømstad hvis du får noen til å kjøre dere :) Der koster det ikke så mye hvis dere ikke tar behandlinger. Ca 350-450 kr per pers med lunch eller middag. Da kan dere bruke det som er av basseng, kulper, badstu osv hele dagen. Se http://www.stromstadspa.se/

Jeg hadde iallefall likt en slik dag med kjæresten min :) Det er sikkert andre slike spa-hotell i nærheten av der dere bor., men jeg er dessverre ikke kjent i de traktene så kan ikke gi deg tips om det.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...