Gjest Gutt17 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Hei. Nå er det så at min kjæreste og jeg har vært sammen noen år. Og hun har da snart bursdag. I gave har jeg ikke lyst til å gi henne smykker eller klær av noe slag. Føler at hun ikke trenger. (Da hun har fått så mye av meg før) Så jeg tenkte jeg skulle spandere en spa-behandling eller noe liknende. Da i drammen-Krokstadelva-Vikersund området. Helst. Eller så kan jeg også i Oslo. Noen som vet om noen gode steder som koster rundt 500kr +/-? Eller noen andre gode tips til hva jeg kan gjøre. Tenkte meg noe rundt spa eller hud-ting. Er ikke veldig inn i dette. Så kunne trengt litt hjelp av noen med litt erfaringer. Så hvis noen har noen gode tips, eller erfaringer av gode steder eller gode ting. Så del gjerne alt med meg. Hun fyller foresten 17år. Mvh Gutt på 17.
LadyInRed Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Hudbehandlinger som klassiske ansiktbehandling eller dyprens kan du få for ca 500 -600 kr på de fleste hudpleiesalonger. Søk på gule sider i området der du bor. Spabehandlinger koster som regel en del mer, men her et tilbud i Oslo i den prisklassen du ser for deg: http://www.vestkantbadethelsesenter.no/ (se under månedens tilbud). Har selv ikke vært der, men det er planen når jeg får skrevet ferdig masteroppgaven Ellers er det jo mulig å dra begge to på spa i strømstad hvis du får noen til å kjøre dere Der koster det ikke så mye hvis dere ikke tar behandlinger. Ca 350-450 kr per pers med lunch eller middag. Da kan dere bruke det som er av basseng, kulper, badstu osv hele dagen. Se http://www.stromstadspa.se/ Jeg hadde iallefall likt en slik dag med kjæresten min Det er sikkert andre slike spa-hotell i nærheten av der dere bor., men jeg er dessverre ikke kjent i de traktene så kan ikke gi deg tips om det.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå