Gå til innhold

JA! Jeg er over eksen!

Gjest bob22

Anbefalte innlegg

Og det føles deilig! Jeg klarer å se henne her på universitetet uten å bli kvalm, og uten å bli sjalu på de andre guttene hu snakker med.

Tok meg bare en uke å komme over henne. Etter et halvt år langt forhold, og hun slo opp.

Jaja you snooze you loose jente.

Sorry måtte bare få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Bambi_*
Og det føles deilig! Jeg klarer å se henne her på universitetet uten å bli kvalm, og uten å bli sjalu på de andre guttene hu snakker med.

Tok meg bare en uke å komme over henne. Etter et halvt år langt forhold, og hun slo opp.

Jaja you snooze you loose jente.

Sorry måtte bare få det ut.

Deilig følelse. :ler:

Jeg kom også over min ex -overraskende fort-!! Først da jeg fikk ham på avstand, innså jeg hvilken drittsekk han egentlig er, og hvor mye bedre jeg har det uten ham :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjester
Deilig følelse. :ler:

Jeg kom også over min ex -overraskende fort-!! Først da jeg fikk ham på avstand, innså jeg hvilken drittsekk han egentlig er, og hvor mye bedre jeg har det uten ham :fnise:

Heldig du da....

Jeg fant nettopp ut at jeg ikke er over exen. Etter mange år og to barn gikk vi hver til vårt for to år siden, etter mitt ønske. I dag fant jeg ut at han har ny kjæreste og jeg gråter, og føler meg helt alene i verden

På tide å gjøre opp status over livet > sitter med to unger, ingen nære venner, en tøff jobb og ingen kjæreste

Er midt i livet og innesitting har gjort meg tjukk, drikker ikke alkohol og kommer meg aldri ut på noe (unger), men hadde ikke vist hvor jeg skulle gå heller (innflytter)

Må køye nå før selvmedlidenheten tar overhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...