Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal kjøpe gave til ei 4 år gammel jente, men vet ikke hva. Som regel blir det klær.

Noen forslag til gave, eventuelt hva liker din jente på 4 år?

Endret av lillesky
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Shnuppa_*
Skrevet

Disney prinsesser slår an, garantert.

Fåes kjøpt i alle lekebutikker.

Skrevet

En bok, kanskje? Eller noe slags spill, puslespill eller liknende, valgt ut fra alder selvfølgelig. Andre leker pleier de liksom å ha mer enn nok av :sjenert:

Skrevet

Min er prinsesseavhengig, så prinsesse-sko, prinsesse kjoler, prinsesse-sengetøy er ting som er MEGET populære hos husets egen prinsesse.

Skrevet

Bok er jo lurt! Bøker har hun ikke så mye av heller.

Gjest Gjest_camilla_*
Skrevet

perler er også veldig populært i den alderen :) tantungen min synes dette er stor stas

Skrevet

Min fireåring elsker hobbysaker (playdough, maling, tegnesaker, perler), bøker, puslespill og andre spill, prinsesseutkledningstøy (...), kritt til å tegne med ute, sparkesykkel (sånn med tre hjul fra lekebutikk, stødige og ikke så dyre), Polly Pocket-dukker, klistremerker o.s.v. o.s.v.

Fin hårpynt eller sommerkjole er jo også fin gave nå som klær og luer skal av frem mot sommeren.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Polly pocket er en hit hos min 4 år gamle jente :0)

Skrevet

Er Hello Kitty fortsatt populært? Det var det til jul, men det endrer seg jo fort.

Hva slags bok kan jeg kjøpe?

Skrevet

Ja, Hello Kitty er alltid en slager hos små jenter! ;-)

Min 4-åring har dilla på Gubben og Katten-bøkene for tiden, de er veldig koselige.

Skrevet

Rosa prinsessesko, rosa prinsessetøfler, rosa prinsessehårpynt, bøker om rosa prinsesser, rosa prinsessenattkjoler, rosa prinsesseputer, rosa prinsessedukker, rosa prinsessearmbånd, filmer om rosa prinsesser og rosa prinsesseslott.

Jepp, jeg har en datter på 4 år....

Skrevet

Rosa skal være enkelt for meg som er rosaelsker selv. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...