Gjest Huldali Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Ser det er en tråd om spraytan lengre ned, men lager min egen, jeg. siden jeg har litt andre spørsmål - Er det noen som kan anbefale meg et godt sted i oslo der de utfører spraytan? Gjerne et sted på vestkanten (majorstua/frogner området), siden jeg bor der. - Hvor stor fargeskala er det? Jeg er veldig, veldig hvit, så må ha en lys brunfarge, ellers vil det bare se dumt ut er jeg redd. - Må man farge ansiket også? Litt redd for det der... Håper noen kommer med noen supre steder
Wonders Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 (endret) Jepp det gjør jeg. Oslo Bli Ny Studio nede v BurgerKing og Panduro , vært masse i media, brukes av Jan Thomas, Homsepatrulien, og Frøken Norge, osv! Vært mye i media. Oslo Bli Ny Studio AS Besøksadress: Karl Johans gate 12e, 0154 Oslo Telefon: 23 35 63 50 E-post: xxx Jeg har vært fast kunde der i mange år nå. Cecilie er ... über fantastisk ! De bruker røbete-ekstrakt, som er skånsom, naturlig og gir en pen farge. Jeg er oxo heeeeeelt hvit etter vinteren(skummet melk hihi), og man kan velge selv hvilken farge man ønsker, Jeg tar medium, da blir jeg pen solbrun, og ikke mørk og unaturlig. Dette reguleres sammen med de som jobber der, i samsvar med deg. Du blir fulgt opp, og blir forklart alt fra smøring av føtter, knær, albuer og hender osv, så det ikke blir skjolder. Dette er de nøye på . De har alt man trenger stående der inne på rommet, som kremer, engangs-hette til hodet, Og håndkle. Selve sprayingen foregår automatisk inne et kabinett, du blir forklart åssen du skal stå inni der før du går inn. Jeg er så glad for det, for resultatet varer i ca 2 uker. Når du kommer ut derfra, klapper du av det overfladiske av ekstrakten , starter nede ved beina, og oppover. IKKE tørk deg, men klapp forsiktig så du ikke får striiiiiper. Jeg pleier å være ekstra nøye, bruker q-tips de har der og går over alle tærne, fingertupper, hårlinjen i ansiktet, inni ørene(om du ikke vil ha badehetten over dem) og øyenbrynene, så jeg ikke har for mye farge noen steder. Man MÅ ikke, men her inne er alt til min disposisjon, så hvorfor ikke ta den tiden jeg trenger? Husk: Dagen du skal dit, skrubb huden, og IKKE smør deg etterpå, da sitter fargen endaaaaa lenger. Har vært på andre steder, men jeg føler ikke fargen er noe pen, eller holdbar, eller bra for huden, har oxo ødelagt klær på div andre steder pga avfarging fra huden. Ikke her, fordi det er naturlig. Og alt går av lett i vask på 30 grader. Utover kvelden vil fargen forsterke seg, dagen etter og dag nummer 2 er den PERFEKT! Hender de har lang ventetid, opptil 3 uker, så ta timen du får. De har åpent til 21.00!(vet det bare står 20.00 på hjemmesiden.) PS: jeg bruker oxo fettsmelftingen her, for brasiliansk rompeløft, flat mage og smalere lår. Dypvevsmasasje bare. Ikke behagelig, men effektivt på de siste cm rundt mage, rompe & lår e-postadresse fjernet. Reglene. Arwen (mod) Endret 27. april 2008 av Arwen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå