Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker du maskara hver dag? Isåfafall blir ikke øyenvippene dine veldig slitt og tynne? Når jeg tar av meg maskaraen om kvelden pleier jeg ofte å miste noen vipper, noen triks for å unngå dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker mascara hver dag. men har ikke problem med å miste vipper nei! Jeg fjerner mascaren ved å bløte de med vann først og få vekk så mye som mulig med vann, også bruker jeg sminkefjerner etter det... Kanskje du bruker vannfast mascara? Det sliter hvertfall veldig på vippene!

Skrevet
Kanskje du bruker vannfast mascara? Det sliter hvertfall veldig på vippene!

Tenkte det samme jeg, det er ikke vannfast mascara du bruker? Det er nemlig ikke vanlig, det du sier, tror jeg..

Skrevet

Jeg bruker maskara hver dag. Det i seg selv skal ikke gjøra at du mister vipper, hvis du ikke er veldig hardhendt når du skal vaske den av igjen. Jeg bruker samtidig vippetang hver eneste dag, det er det som gjør mat jeg mister vipper. Men det er en ubetydelig mengde...

Skrevet

Maskara hver dag, dermed basta. Ikke vannfast. Har helt greie vipper etter 15 år med maskara.

Gjest Grafica
Skrevet

Bruker mascara tilnæmret hver dag (ikke alltid i helgene, om jeg bare er hjemme) Bruker de ansiktsserviettene fra Loreal, de i svart pakke, og de er veldig skånsomme mot huden, og løser lett opp maskaraen uten å slite på vippene.

Skrevet

Bruker hver dag og selv om jeg kan miste noen vipper eller annen gang, skjer det ikke ofte.

Skrevet

Så godt som hver eneste dag! Ellers ser jeg syk ut...

Gjest Raptuza
Skrevet

3-5 dagar i veka brukar eg mascara. Og eg har funne verdens mest behagelige fjernar, frå Avene.

Skrevet

Jeg bruker mascara nesten hver dag, og vasker forskitig med sminkefjerner. Mister ikke noe særlig med vipper, og de har ikke blitt noe tynnere/færre som jeg har lagt merke til. Bruker aldri vannfast mascara, forresten.

Skrevet

Jeg farger mine først hjemme, fordi mine øyevipper er så lyse.

Man kommer ikke alltid heeeeelt inntil roten, men med fargede synes ikke det like godt.

Til dagelig bruker jeg mørkebrun.

Til fest er det svart, pluss falske øyevipper, det er jo som natt og dag.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Bruker mascara hver dag. Men er ikke så flink til å fjerne den om kvelden, bare hvis jeg trener og dusjer om kvelden :sjenert:

men har like lange og tykke vipper fortsatt, etter en 15 års tid som mascarabruker ;)

Skrevet

bruker vannfast stort sett hver dag og har gjort det i flere år uten å merke forskjell på vippene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...