Snuppeluppa Skrevet 12. mai 2003 #1 Skrevet 12. mai 2003 Jeg er vel kanskje alene med min "hobby" Jeg elsker og spille på Game Cuben min når ungen vår har lagt seg.Nå holder vi på med et vinter sport spill,og det er super morsomt... Andre enn meg som liker og spille tv spill? Hva er favoritt spillet?? Har playstation 1 også,og der er favoritten tomb rider. Men på Game Cuben er det Star Fox Adventures:Anbefales på det varmeste! Snuppeluppa
Gjest Samara Skrevet 12. mai 2003 #3 Skrevet 12. mai 2003 Jeg blir veldig fort hekta på spill, både på pc og playstation... På sistnevnte har jeg vært hekta på SSX, Final Fantasy X og Tekken Tag Klarer ikke å plukke ut noe favortitt pc spill, har variert en del. Nå får tiden blir det imidlertid lite spilling. Har ingen spill lagret på pc-en heller, for det er så mye morsommere enn å lese til eksamen :oops: Må styre unna slike fristelser...
Snuppeluppa Skrevet 12. mai 2003 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2003 Liker også ssx.Har blitt nokså flink etter hvert.På pc'n er jeg en sim type
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 12. mai 2003 #5 Skrevet 12. mai 2003 Har nok blitt noen timer i Vice City, jah. Nå kom det ganske nettopp ut til PC også, regner med at det forsvinner en del timer igjen da.
chandler Skrevet 12. mai 2003 #6 Skrevet 12. mai 2003 Spiller ikke så mye nå som jeg gjorde før, men når jeg kommer hjem fra jobb skal jeg iallfall installere "Enter The Matrix"... Mmmmmm :D
Barbie Skrevet 12. mai 2003 #7 Skrevet 12. mai 2003 Jeg er hekta på Play Station 2,og ELSKER det nye "Spyro" spillet.... :oops: Barbie
Snuppeluppa Skrevet 12. mai 2003 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2003 Spilte spyro på PS1.Fikk aldri helt lagt det fra meg.Måtte spille litt til hele tiden....Men sånn er det jo med dei fleste gøye spill....Blir fort litt avhengi. Snuppeluppa,llitt spille gal.... :oops:
@lfa Skrevet 12. mai 2003 #9 Skrevet 12. mai 2003 Sambo og jeg har X-Box, og jeg elsket Halo. Gleder meg til toern kommer! Akkurat nå gleder jeg meg til sambo er ferdig med Splinter Cell, for da er det min tur! Ellers så må jeg vel bare innrømme at rallyspill ligger mitt hjerte ganske nært...
Gjest Admin'C Skrevet 12. mai 2003 #10 Skrevet 12. mai 2003 battlefield 1942 på pc med desertcombat er morsomt (www.desertcombat.com for modden den er gratis)
Gjest Cruella Skrevet 12. mai 2003 #11 Skrevet 12. mai 2003 Lenge siden jeg har spilt nå, men i "gamle dager" elsket jeg The 7.th Guest. Lisa-Beth
Cooli Skrevet 14. mai 2003 #12 Skrevet 14. mai 2003 Spiller Return to castle Wolfenstein online på PC.. den er bare digg... er med i en klan, og spiller kamper.
koldbruna Skrevet 18. mai 2003 #13 Skrevet 18. mai 2003 Her i gården går det mest på VICE CITY. Jeg og min mann spiller omtrent like mye og hjelper hverandre til og komme vidre.Enkelte ting er han flinkere enn meg på så vi spiller sammen for det meste. Ellers så på Pc`n går det på Flåklypa. koldbruna
Gjest Lea Skrevet 18. mai 2003 #14 Skrevet 18. mai 2003 Har PS2 og spiller masse i perioder. SSX og SSX Tricky var favoritter leeenge. Ellers tør jeg ikke å spille sånt som Resident Evil, Alone in the dark osv. Blir kjempehekta og lever i min egen lille verden hele tiden. Sitter gjerne oppe hele natta jeg.. Kanskje jeg skal prøve meg litt igjen snart??
NonJuan Skrevet 25. mai 2003 #15 Skrevet 25. mai 2003 Er ivaffal hekta på Playstation 2!!! Spill som bare må oppleves!! Baldurs gate Dark Alliance (helt rå grafikk) Primal (veldig bra grafikk og morsomme kommentarer) Syberia (Beldig bra grafikk og mye forskjellige gåter) Final Fantasy x (Ubeskrivelig bra grafikk) Ellers har vi hatt mange mange timer foran pc'en og Rollespill der Baldurs gate 1 + 2 Diablo 1 + 2 Broken sword 1 + 2 Riven Myst Pluss en hel del andre spill!!! Hvis det finnes andre meget bra rollespill må folk gjerne legge dem inn her...... Klem
Nicky B Skrevet 26. mai 2003 #16 Skrevet 26. mai 2003 Spiller for det meste PC spill av typen adventure hvor man maa loese gaater og samle lede traader. Syberia er utrolig bra! Har nettopp gjort meg ferdig med Post Mortem som er laget av samme selskap som har lagd syberia, var ogsaa veldig bra men syns det var litt lite spill for pengene. Men saa har det da alternative story lines da, saa jeg skal spille det en gang til. The longest journey var ogsaa kjempebra! Paa X-box har jeg naa blitt fan av og skyte zombier i "the house of the dead" med pistol!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå