Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Nå vet jeg ikke hva det heter, den buen på hver side av nesen, 'bak' eller 'ved siden' av neseborene. Her er jeg alltid veldig tørr og det ser ut som om jeg flasser der. Men det er bare på den ene siden? Hva kan dette være? Har hatt det i mange måneder nå, og det funker ikke å skrubbe det bort. Hjelp?
Gjest Audrey Horne Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Kjøp Hydrokortison 1% på apoteket. Jeg pleier å få slike flassete områder selv, og det forsvinner på noen dager om jeg bruker Hydrokortison.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Nå vet jeg ikke hva det heter, den buen på hver side av nesen, 'bak' eller 'ved siden' av neseborene. Her er jeg alltid veldig tørr og det ser ut som om jeg flasser der. Men det er bare på den ene siden? Hva kan dette være? Har hatt det i mange måneder nå, og det funker ikke å skrubbe det bort. Hjelp? Jeg hadde dette før.. kjøpte en feit krem, (bivoks) og hadde den på nesen hver natt til problemet gikk bort.. og det tok ikke lang tid
IloveNY Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Jeg har samme problemet! det ser ikke fint ut når man tar på foundation... Men skal prøve de rådene som er kommet her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå