Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske lei meg, og vet ikke hvordan jeg skal gripe problemet ann.

Merker de siste månder at kjæresten forteller meg -gjerne detaljert- at pga han er så travelt opptatt på jobben, at vi ikke kan tilbringe mye tid sammen.

Forsåvidt greit nok det, men problemet er jeg har oppdager at han lyver om dette. F.eks: han vet hvilken faste dager jeg har fri i uka. De dagene er han alltid opptatt med jobben, men han tar seg en fridag når han vet jeg er på jobb og ber meg skulke jobben "for å være sammen med ham". Han vet godt at det gjør jeg ikke..

Har også oppdaget at han tilbringer mye tid med kameratene, enda han sender meg sms at han jobber seint osv. Han lager gjerne avtaler med meg, for så å melde avbud via sms -i siste øyeblikk- med å skylde på at han må plutselig jobbe.

Han lager et stor nummer av å måtte dra inn på kontoret (derfor kan jeg ikke overnatte), men det han ikke forteller meg er, det er ikke kontoret i ordets rette forstand, men "hjemmekontoret".

Hvorfor denne lyvingen? Virker som om han bevisst legger opp til å ta seg fridager -når han vet- at jeg må jobbe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil ha alenetid

Eller han er ikke så interessert i deg lenger.

Skrevet

Han vil gjøre det slutt , men er for feig til å gjøre det på ordentlig. Dessuten kan det jo være greit å ha ei på beit en stund.

Skrevet

anbefaler at du spør ham, jeg.

Skrevet

Jeg tror det virker som om han vil gjøre det slutt, men tør ikke. Han vil nok at du skal bli så lei det der at du slår opp, så han slipper å gjøre det.

Skrevet
Forsåvidt greit nok det, men problemet er jeg har oppdager at han lyver om dette. F.eks: han vet hvilken faste dager jeg har fri i uka. De dagene er han alltid opptatt med jobben, men han tar seg en fridag når han vet jeg er på jobb og ber meg skulke jobben "for å være sammen med ham". Han vet godt at det gjør jeg ikke..

Hva med å bare si ja en dag for å se hvordan han reagerer?

Skrevet
Hva med å bare si ja en dag for å se hvordan han reagerer?

Hvorfor må man være så indirekte? Kan hun ikke spørre han rett ut? Det må da være det aller enkleste.

Skrevet
Hvorfor må man være så indirekte? Kan hun ikke spørre han rett ut? Det må da være det aller enkleste.

Fordi ikke alle mennesker er ærlige. Spør man, så får man ikke alltid et ærlig svar. Hvis denne mannen er så feig som han fremstår, er det lite trolig at han tør å slenge sannheten på bordet ved en evt konfrontasjon.

Skrevet
Jeg tror det virker som om han vil gjøre det slutt, men tør ikke. Han vil nok at du skal bli så lei det der at du slår opp, så han slipper å gjøre det.

Jeg har også tenkt sammen tanken...

Skrevet
Fordi ikke alle mennesker er ærlige. Spør man, så får man ikke alltid et ærlig svar. Hvis denne mannen er så feig som han fremstår, er det lite trolig at han tør å slenge sannheten på bordet ved en evt konfrontasjon.

Det traff du spikeren på hodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...