Gå til innhold

sover du med bh på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sover ikke med vanlig bh, men av og til med sports-bh. Når jeg sover alene, vel og merke.

Skrevet

Sover med BH ganske ofte faktisk.. Kommer nok av at jeg også har hørt at da unngår man at det rekker sydover;)

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet

Om jeg sover med BH på?

Nei :ler: Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb o.l. er å vrenge av meg BHèn....

Vel, altså dersom jeg er kledd i noe sexy for samboer o.l. så er den på, men den kommer fort av da også for å si det sånn ;)

Skrevet
Om jeg sover med BH på?

Nei :ler: Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb o.l. er å vrenge av meg BHèn....

Vel, altså dersom jeg er kledd i noe sexy for samboer o.l. så er den på, men den kommer fort av da også for å si det sånn ;)

For samboer o.l. ?? :klø:

Skrevet

Sover ikke med bh nei, har forresten hørt at det er en myte det med hengepupper. Tror de kommer uansett hvor mye man sover med bh på.

Gjest Gjest22
Skrevet

Ja, jeg sover med BH. Sover så godt at den merker jeg ikke noe til. :-D

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet
For samboer o.l. ?? :klø:

Ehhh, nei der kom det vel en o.l. inn for mye :sjenert:

Skjønner at du klør deg i hue der ja, men jeg uttalte meg litt feil der :fnise:

Skrevet
Ehhh, nei der kom det vel en o.l. inn for mye :sjenert:

Skjønner at du klør deg i hue der ja, men jeg uttalte meg litt feil der :fnise:

Hehe.. Regnet med det var sånn det hang sammen ;)

Skrevet

Nei jeg sover ikke med BH

Skrevet
Det er kun hvis jeg i anstendighetens navn ikke syns jeg kan sove naken p.g.a andre som sover i samme rom.

Jepp, samme her...eller at jeg er for full til å kle av meg..hehe...men hater å sove med bh, synes det nesten gjør vondt. Sov med ammebh uten spiler når jeg ammet, men selv det var ekkelt da jeg ble så sår under armene bak mot ryggen...vet ikke om dere skjønner hva jeg mener... pga friksjon fra stoffet. kan lett få det på dagtid også når jeg går med bh...noen som vet hvordan jeg løser det? Er så jævlig irriterende....har liksom EN av 10 bh' er jeg ikke blir sår under armene av...*grr*(

Skrevet

Jeg merker ikke at jeg har BH på, så jeg skjønner ikke greia med at det er ubehagelig. Kan det være fordi dere bruker feil BH-størrelse?

Skrevet

Sover bestandig naken!!!! :)

men bruker pysj/singlet og bokser når jeg må dele seng med andre som ikke er kjæresten.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...