Gå til innhold

sover du med bh på?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pippi_*
Skrevet

jeg leste for flere år siden at halle berry uttalte at hun alltid sover med bh for det holder puppene på plass og forhindrer dem i å stikke sørover.

noen som vet om dette stemmer?

jeg sover ofte med bh og har fremdeles fine pupper.

er ikke ubehagelig, og blir jo vant til det, men lurer vel egentlig på om de bør få 'puste' litt av og til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover splitter naken. Har DD-pupper, og det er godt å slippe de løs fra "tvangstrøya".

Skrevet

Jeg sover aldri med bh på - noe så ubehagelig! Jeg vet ikke hvordan det er med andres pupper, men mine henger i alle fall ikke sørover når jeg sover. De henger til sidene og flyter litt ut, men ikke sørover. :)

Gjest Gjest_pippi_*
Skrevet

jeg mente ikke sørover mens man sover da, men i den store og hele lengden som er livet (ihvertfall før tyngdekraften krever sin fulle rett) :)

Skrevet

Jeg sover aldri med BH på. Godt å ligge uten også! Dessuten tror jeg sengepartneren min setter ganske stor pris på det =)

Skrevet

Jeg hørte for mange år siden at det var større sjans for å få kreft om en sover med BH. Vet ikke om det stemmer, da, en kan jo få kreft av alt i dag

Gjest Ansjoni
Skrevet

Sover ikke med bh på nei. Tror ikke det har noe å si på formen, for tyngdekraften innhenter oss alle uansett. har også lest at man får hengepupper av å bruke BH, så :fnise:

Gjest Madre Mia
Skrevet

Nei, sover aldri med bh'en på om natta. Det er så deilig å være uten! Men da jeg ammet, brukte jeg en stram stretch T-skjorte for å holde puppene på plass. Da var de ganske tunge og veldig ubehagelig om de kom i klem.

Skrevet

Har jeg aldri gjort, bortsett fra kanskje på ungdomskolen fordi jeg syntes det var såå flaut å ikke ha på seg bhen.. :klø:

Synes det er ubehagelig å sove med bh på, og når jeg sover vil jeg jo ha det behagelig ;)

Gjest Hegepege
Skrevet

Tror nok dette kan stemme kanske godt faktisk, men det er deilig å slippe de løs noen ganger, så det bekymrer jeg meg ikke så veldig for :fnise:

Skrevet

Sover aldri med BH. Det er ubehagelig, spesielt om man bruker BH med bøyle (noe de aller fleste vel gjør?) Får sikkert hengepupper med tiden uansett.

Skrevet

Nei jeg bruker ikke BH når jeg sover.. Så deilig å gå uten

Skrevet

Aldri! Det må jo være veldig ubehaglig! Sov med sportsBh istedet hvis du er redd for at puppene dine skal begynne å henge:) Den må jo være mye bedre å ha på :)

Skrevet

Sover ikke med BH-en på nei.

Gjør jeg det er det ikke med vilje for å si det sånn. Etter en natt på byen tuper jeg gjerne rett til køys når jeg kommer hjem, uten å bry meg med å ta av annet enn skene mine. Men da våkner jeg opp etter noen timer, og da går BH-en av ihvertfall :)

Skrevet

Tror ikke jeg hadde fått sove hvis jeg skulle hattt på meg bh. Noe av det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobben er å ta av meg bhen!

Skrevet

Nei, det ser jeg ikke poenget med.

Skrevet

Aldri i verden at jeg ville ha sovet med bh. Når puppene har beveget seg sørover så vil de nok matche resten av kroppen også ;).

Skrevet

Jeg foretrekker å slippe hengepuppene fri om natten, bortsett fra i ammeperioder, da må jeg ha bh med innlegg pga melkelekkasje. Mine pupper har allerede trukket mot ekvator, så det er ikke hjelp i forebygging ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...