bonaqua Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Jeg prøver febrilsk å legge på meg litt nå som sommeren står for dør. Sliter så veldig med matlysta. Det har jeg forresten gjort i mange år egentlig. Prøver å få i meg minst to måltider om dagen, noe jeg vet er alt for lite. Det er bare ingen verdens ting som frister eller smaker spesielt godt. Da jeg var innlagt på sykehus fikk jeg oppskrift på en enkel kaloribombe, men den har jeg såklart greid å rotet vekk. (Den kunne drikkes og inneholdt fløteis blant annet) Så, er det noen her inne som sitter på noen enkle fetende oppskrifter som de ønsker å dele med meg? Gjerne med sjokolade, is, krem og sånt
Gjest Emilio Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 (endret) hei, håper at du er blitt bedre. Først når jeg leste ditt innlegg så begynte jeg å tenke på at du er blitt litt deperimert! Da tenkte jeg på at kanskje du trenger litt kjærlighet! Nok om det, men jeg så på bama.no og der er det et sted man kan se på en mann som lager smakfulle og gode vitaminbomber. skjekk det Innleget er endret. Reglene Pasha mod Endret 25. april 2008 av Pasha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå