Gjest Helen Parr Skrevet 24. april 2008 #1 Del Skrevet 24. april 2008 Det er snart tid for bikini, og jeg trenger inspirasjon til å finne den fineste bikinien som finnes. Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 24. april 2008 #2 Del Skrevet 24. april 2008 Ingen tips, men jeg vil gjerne få noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 24. april 2008 #3 Del Skrevet 24. april 2008 Den ultimate bikinien i mine øyne er en variant av den Ursula Andress hadde i Dr. No-filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 24. april 2008 #4 Del Skrevet 24. april 2008 Den ultimate bikinien i mine øyne er en variant av den Ursula Andress hadde i Dr. No-filmen. Lekker. *ønsker meg kniven også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 24. april 2008 #5 Del Skrevet 24. april 2008 Spørs hva du liker:) Og hva som passer figuren din best....etter egen erfaring kan det være litt forskjell på hva jeg liker best og hva som passer meg best.) Selv synes jeg det er vanskelig å finne en bikini som er flott, skiller seg ut, og som passer. Har noen feilkjøp på nettet bak meg, for å si det sånn. F.eks denne: feilkjøpt bikini Ser fin ut, men ikke fin på meg. Så det ble denne i stedet: forhåpentligvis bedre Bademote.no har superkjapp levering, ettersom de sender som brevpost, og jeg trengte den raskt, så da ble det bestilt i en fart derfra. Disse er flotte: denne, denne. Jeg kan ikke gå i noe sånt som dette, hverken fasong eller farge/stil passer til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lea Skrevet 24. april 2008 #6 Del Skrevet 24. april 2008 http://www2.victoriassecret.com/category/?cgnbr=OSSWMZZZZZZ Her finner du sååå mye fint :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 25. april 2008 #7 Del Skrevet 25. april 2008 http://www2.victoriassecret.com/category/?cgnbr=OSSWMZZZZZZ Her finner du sååå mye fint :) Masse fint her! Noen fler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #8 Del Skrevet 25. april 2008 Har aldri skjønt poenget med tankini. Fortell meg dere som har dette "plagget"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 25. april 2008 #9 Del Skrevet 25. april 2008 Har aldri skjønt poenget med tankini. Fortell meg dere som har dette "plagget"? Ikke jeg heller. Enten soler jeg meg eller bader - og da har jeg bikini (eventuelt badedrakt hvis jeg svømmer). Hvis jeg skal ha noe mer dekkende, tar jeg heller en topp eller en sommerkjole over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 25. april 2008 #10 Del Skrevet 25. april 2008 Ikke jeg heller. Enten soler jeg meg eller bader - og da har jeg bikini (eventuelt badedrakt hvis jeg svømmer). Hvis jeg skal ha noe mer dekkende, tar jeg heller en topp eller en sommerkjole over. Tankini er greit som topp til shorts, skjørt eller sportsbukse. Jeg har mange av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #11 Del Skrevet 25. april 2008 Tankini er greit som topp til shorts, skjørt eller sportsbukse. Jeg har mange av dem. Det vi andre kaller singlet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. april 2008 #12 Del Skrevet 25. april 2008 Den ultimate bikinien i mine øyne er en variant av den Ursula Andress hadde i Dr. No-filmen. Ikke lik, men minner meg litt om bikini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 25. april 2008 #13 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Det vi andre kaller singlet? Ja, hvis dere andre ikke vet forskjellen, så kaller dere det kanskje det. Men tankini er like forskjellig fra singlet som bluse er:) Endret 25. april 2008 av Nabodama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 26. april 2008 #14 Del Skrevet 26. april 2008 Tankini er veldig in nå og veldig nyttig for slike som meg som hater både bikini og badedrakt og som har såpass høy selvtillit at de helst vil gjemme seg med hodet i sanden slik som strutsen gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #15 Del Skrevet 26. april 2008 Tankini er veldig in nå og veldig nyttig for slike som meg som hater både bikini og badedrakt og som har såpass høy selvtillit at de helst vil gjemme seg med hodet i sanden slik som strutsen gjør Bra jeg ikke har kastet den jeg kjøpte på 80-tallet da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 26. april 2008 #16 Del Skrevet 26. april 2008 Bra jeg ikke har kastet den jeg kjøpte på 80-tallet da...... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå