sommerglede Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 hei.. skal i konfirmansjon til min nevø... og har tenkt å lage 2 rullekaker til å ta med da jeg vet han elsker det...... men........... på søndagen blir det litt stress med dusjing og bading av 3 unger. få på klær til barn og (mann) og i kirka så til fest... kan jeg da lage dem dagen før? vil jo helst ikke at de skal bli tørre eller at sylteøyet ska trekke utover... trenger hjelp... og tips selv om det ikke tar så langt til å smelle i hop ei rullekake så kunne jeg ha stått opp det tidligere... men vil helst slippe det
momajoja Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Det tror jeg går helt fint Har gjort det mange ganger selv i hvertfall, og ikke mottatt noen klager så langt! Syltetøyet trekker kanskje bittelitt ut i kaken, men jeg synes egentlig den blir mer saftig og god da, og den blir i hvert fall ikke tørr. Bare husk å sette den i kjøleskapet med plast eller noe rundt, så den ikke tar til seg lukt eller smak fra andre matvarer
sommerglede Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 tusen takk for svar.. da vil jeg nok prøve det...... takk
Pia Sava Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Går helt fint å lage de dagen før. Dekk de med plast, så blir de ikke tørre! Lykke til..
sommerglede Skrevet 25. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2008 Går helt fint å lage de dagen før. Dekk de med plast, så blir de ikke tørre! Lykke til.. tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå