Gjest Gjest_Jente20_* Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Jeg lurer på om jeg er veldig trang? Bruker f.eks mini OB.. Den gule esken. Prøvde en gang den blå, men fikk den såvidt inn, og da var det supervondt. Vil da sex være vondt?? Vil det bli klønete? Er 20 år..
SMann Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Hvis du ikke har hatt sex ennå bør du kanskje bli mer kjent med egen kropp. Det kan godt hende at du ikke er gjennom "jumfruhinna". Eksperimenter litt på egen hånd med vibrator e.l.
Gjest Gjest_Evinrude_* Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg regner med at du ikke var spesielt våt da du satte inn tampongen? Det har en hel del å si. Ellers er det jo ikke uvanlig at det er vondt eller ubehagelig første gangen for jenter, det er derfor det er viktig at man er kåt, klar, og bruker tid på forspillet. Da jeg hadde sex første gang, var både jeg og kjæresten jomfru, og vi klønet et par ganger før vi fikk det til. Trangt var det, og uerfarne var vi. Men tredje gangen vi skulle prøve oss frem, gikk det mye lettere. Da hadde vi tenkt å ikke stresse med å "putte den inn", men bare leke og kose oss. Og vips, så var begge to avslappet, kåte og klare, og når hun slappet av gikk det mye greiere (faktisk riktig så greit). For å sitere jenta etterpå: "Det var ikke akkurat behagelig de første gangene den gikk ut og inn, men det var ikke vondt heller. Og så ble det veldig godt" Og denne jenta var virkelig trang. En finger var trangt nok, og to var så vidt mulig å lirke inn. Da sier det jo segselv at man må ta det med ro. Tror de fleste som har en fæl førstegang hadde den opplevelsen grunnet feil/tid sted og partner. Kortversjonen (så folk slipper å lese _alt_ jeg trykker ut av meg): Tar du jomfrudommen med en fyr du er trygg på som er forsiktig, og når du er klar, kåt&våt, så trenger du nok ikke å bekymre deg. Musa di er laget for å trykke ut en unge. (Men det derimot, er visstnok vondt nok. :gjeiper: )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå