Gå til innhold

Veps og suspekte rompebevegelser

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hva er det egentlig vepsen driver med når den sitter i vinduskarmen og er helt krakilsk? den driver og flyr inni vinduet og så går rompa opp og ned. skjønner dere hva jeg mener? :) driver den å prøver å stikke eller?

Urk, det er jammen ekkelt! *angst*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de forsøker å komme seg ut, jeg. Vepsene skjønner mest sannsynlig ikke at det er et glass mellom dem og friheten (mer instinktivt enn en egentlig tankerekke). Her er en link til vepser.

Skrevet

Det er en avledningsmanøver. Mens du har all din oppmerksomhet rettet mot den tilsynelatende ville og gale vepsen i vinduet bygger de andre bol i veggen din... ;)

Skrevet

Oooo... eller kanskje det er et sjekketriks. Vepsen synes sikkert at du er så lekker at den ikke vet hvor den skal gjøre av seg.

Skrevet

Definitivt ikke. Mannfolk på bar og veps i vinduer kan nok ha mange fellestrekk, men schlappa, vepsen er ikke den som er ute etter honningkrukka di.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Det er en avledningsmanøver. Mens du har all din oppmerksomhet rettet mot den tilsynelatende ville og gale vepsen i vinduet bygger de andre bol i veggen din... ;)

Fy faran! :( jeg hater veps. i går og tidligere i dag var det en i vinduet her, men nå er den borte. det får meg til å lure på hvor den er og om den krabber rundt halvdød, aggressiv og giftig :/

Skrevet
Definitivt ikke. Mannfolk på bar og veps i vinduer kan nok ha mange fellestrekk, men schlappa, vepsen er ikke den som er ute etter honningkrukka di.

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...