Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Den nyeste parfyme "Wrapped with love" er nå i butikkene! Lukter nydelig! Den dama kan lage parfymer! Her er en liten beskrivelse: Toppnoter: Honning, mandarin, appelsin og mangosteen Hjertenoter: Plomme, fiol, hvit lilje og mangosteen blomst Bunnoter: Vanilje, bringebær, hvit sjokolade & musk
Gjest Cathena Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Ja, den er nydlig god! Lukter helt fantastisk! Den første "with love" likte jeg ògså, men ble fort lei! Men siden jeg jobber i et parfymeri, så er det vel kanskje litt lett å gå lei!
Serina Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Like den første kjempe-godt jeg. Herlig frisk og god. Er den nye mye forskjellig?
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Like den første kjempe-godt jeg. Herlig frisk og god. Er den nye mye forskjellig? Den nye er frisk og søt og en vårlig versjon av hennes forrige - de er ganske forskjellige.. men har parfyme noter som den gamle (mangosteen frukt og blomst) når den har sittet på kjempelenge, så kan du lukte ett hint av den forrige;) Den er den beste sommer parfymen jeg har prøvd - føler meg vel i den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå