Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Fikk høre at det var rottegift i Lip Fusion. Har lett overalt på nettet, og finner ingenting om at det stemmer. Noen som vet?
Gjest Tnita Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Jeg har brukt Lip Fusion, og vil ikke og kan ikke tro at det er rottegift i en lipgloss, for da får man det jo så lett i seg... Hvor har du hørt det?
Angelheart Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Kanskje det er det som står i denne artikkelen du har hørt? TV2 Hjelper deg. Det var ikke snakk om rottegift, men en gift som bla. benyttes i pepperspray.
Gjest Pest Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Det er utrolig hvordan en fjær kan bli til ti forskremte forbrukere i kyllingkostyme. I maybelline sin XL-gloss er det en sukkerart som står som legemiddel i Norge, men er lov i resten av Europa. I kun to av de testede glossene finner en et stoff som blir brukt i pepperspray, ja og det blir utvunnet av Chilli.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 TS her; Har ikke lest det noe sted, men ei som jeg var i selskap med sa det. Og siden det var meg som hadde solgt henne denne lip plumperen, så ble jeg jo litt satt ut. Har prøvd å finne ut av det på nettet, men har kun funnet opplysninger om chili, så derfor ville jeg spørre her.
Ce'Nedra Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Ikke rottegift, men et giftstoff som finnes i chili. Det var det som ble sagt i programmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå