Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Er det lurt å ha trent pilates på matte før en begynner med ball? Hva trener dere i tillegg til pilates? Hvilke forandringer har dere fått etter dere begynte med pilates?
rugrat Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Jeg begynte direkte på pilates med ball, har gått kjempefint det. Jeg trener i tillegg Body Balance, som er en herlig blanding av pilates, yoga og tai chi. Av egentrening blir det sykkel eller tredemølle i tillegg til diverse styreapparater. Jeg har blitt mye mykere og tøyelig etter at jeg negynte med pilates. Ryggen har blitt mye finere, mer markert, om man kan si det slik. Jeg er flinkere til å kontrollere pusten og mer obs på hvordan jeg beveger meg i ulike situasjoner. Så tror jeg også at rumpa og magen har blitt en smule fastere (har en del å ta av der gitt). Så jeg har bare positive erfaringer med pilates. Har holdt på med det i ca 10 uker.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Jeg opplever å blir mer balansert i hverdagen, jeg puster bedre og stresser ikke så mye. I tillegg blir jeg myk, og magemusklene mine har skikkelig godt av det programmet jeg kjører. Jeg trener det innimellom om morgenen, og det er en fin måte å starte dagen på. Jeg trener bare på matte, og jeg kombinerer det med yoga. Anbefales på det sterkeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå