Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så Manchester United spille hjemmekamp, også tok jeg bussen med min gravide søster fordi hun måtte på do....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at vaskemaskina ble ødelagt også kom katten vår krympa ut av den.

Skrevet

At 4-åringen min var kjempestolt, for han hadde fått eget rom i barnehagen. De holdt på å lage eget rom til alle de 50 ungene....

Skrevet

At naboen min var gravid, og jeg måtte flytte for de trengte mer plass til babisen sin.

Skrevet

noe så bagatell som verdens undergang.

Jeg drømmer... veldig mye og veldig livlig ;)

Skrevet

At en katt kom drassende med kattesenga si inn gjennom vinduet, la seg ned og fødte. Jeg satt opp lapper rundt i nabolaget om hvem som eide denne katten, for jeg var ikek interessert i å ha den og en bunch med kattunger i huset.

Eieren kom å fortalte at det var en dyreregel om at der hvor katten fødte, der bodde den :klø:

Så jeg ble stuck med masse kattunger og en stor og sær katt..

Skrevet

Jeg drømte at jeg var veldig glad i en unge jeg ikke kjente en gang. En utrolig søt liten jente på kanskje 2-3 år. Jeg bare så på henne og smilte og følte at jeg måtte passe på henne for hun betydde visst kjempemye for meg.

Så kom eksen min (skjønte ikke at det var han før lenge etterpå) og løftet henne opp. Hun var visst hans. Så fikk han øye på meg og gikk bort til meg... men så våknet jeg. Veldig fredelig og søt drøm...

Skrevet

Eg drømte at eg vart sammen med en fyr som bodde i en båt. Vi satt i båten å prata og var ny forelsket. Så sa han at vi ikkje trengte å ha sex første kvelden. Eg sa nei, eg har mensen så det går ikkje uansett. Da vart han veldig gira og fant frem kondomer og sa at nå kunne vi ha sex. Da våknet eg.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det var noe med kanelboller. Mer husker jeg ikke, men det var litt marerittaktig.

Gjest Britt Banditt
Skrevet

At romvesener kom for å ødelegge verden, og at jeg ble med og hjalp dem for å slippe å dø :ler:

Skrevet

Jeg drømte om en ex, som i ettertid ble sammen med min datter. Et mareritt fra virkeligheten.

Skrevet

I natt drømte jeg at jeg måtte få en pus til veterinæren. Problemet var imidlertid at pus og transportbur befant seg i min fetters bil, sammen med ham, og at pga sterk flom natten før, hadde fetteren min forsøkt å søke ly et sted hvor flommen ikke ville ta ham og bilen.

Vi fant ikke igjen bilen, men ett sted så vi et stort sår i bakken, og lurte på om bilen med fetter og pus rett og slett var blitt gravd ned pga alt vannet...

Og da kom Liten og vekket meg.

Skrevet

jeg drømte at tven var i stykker =S veldig merkelig at jeg brydde meg om det der, fordi jeg ser aldri på tv..

Gjest Bond
Skrevet

At jeg og samboer var i Kina og gikk til en sånn massasjesalong.. Litt kinky var det ja.

Gjest vimselot
Skrevet

Om to av eksene mine samtidig. Han jeg fikk barn med hadde irriterende dårlige støtdempere på bilen og hadde funnet seg en ny lekker dame, vi skulle hente hans særkullsbarn, var ikke sammen? men han såret meg, var i to tidsoner, og jeg begynte å drikke, ikke mye men. Så kom jeg til at jeg har taklet slike ting tidligere og lot meg ikke berøre, følelsesmessig. Og han som var min eks og stefar i mange år, havnet på kjøret samtidig, så jeg hadde øl og vin i hus...helt til jeg innså at det andre gjør, må jeg riste av meg og ikke ta helt personlig...

Drømte også at jeg skulle flytte, og den dagen megler skulle hente nøklene, og jeg trodde jeg var ferdig med å pakke, skulle bare hente par ting som stod igjen, var boligen fylt av rot og av tingene mine og jeg hadde hengt opp mange og utallige bilder i ikkeedru tilstand, så megler måtte la meg ha nøklene den dagen etter at jeg hadde smisket med han og nesten stod der på gråten, og jeg måtte ringe en venn og en venninne og be de hjelpe meg, og eks-svigermor kom og begynte å re opp senger med dyrt sengtøy og gjøre det fint, som om jeg IKKE skulle flytte...venninna mi kjøpte øl og ba om å låne penger til å kjøpe chall for, men jeg sa jeg ikke kunne røyke, alt var bare kaos...men var effektiv til å rydde...

Drømmer så mye hver natt, ikke like interessant. Var bedre å drømme om den kua jeg rei på, etter at jeg hadde ridd på en hvit hest...

Skrevet

jeg har drømt så sinnsykt mye rart i det siste, skulle tro drømmene tar igjen for en periode jeg ikke husker hva jeg har drømt..hehe

i natt drømte jeg at jeg dro til mexico på en levi's butikk og skulle bytte mine to år gamle godt brukte cons fordi de hadde gått opp i liminga enkelte steder, og diskuterte med kassa dama om at det var reklamasjon... haha drømmer kan være syke greier...

Skrevet

Jeg drømte at en av foreleserne mine sa jeg ikke trengte å ta eksamen hvis vi hadde sex. Forøvrig en ganske god drøm ettersom han er ganske så lekker :fnise:

Gjest Bond
Skrevet

Møtet igjen en barndomsvenninne jeg ikke har snakket med for mange år nå.. og hun var gravid!

Ble litt nysgjerrig nå :Nikke:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg drømte at det var slutt med kjæresten, men at jeg nå skulle gifte meg med en som så helt lik ut og som oppførte seg på samme måte. Jeg var så lei meg for at det var slutt, til tross for at jeg hadde en prikk lik erstatter.

En annen dag drømte jeg at staten satte i gang tiltak for å utrydde alle homofile. Samboeren min kjørte rundt i en åpen bil sammen med en kamerat, og det kom da et helikopter etter dem for å skyte dem fordi de trodde at de var et par. Jeg foreslo da at de bare kunne plassere en stor pellargonia mellom dem, slik at samboeren min ble skjult av den, og det så ut som om kameraten var ute og kjørte alene med en stor plante.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...