Gjest Sisu Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Selv er jeg det i perioder, men innimellom blir det bare vann i fjeset i noen dager... Hvilke produkter bruker dere?
Rosenrød Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Jepp, det er jeg! Renser huden og bruker krem hver morgen og kveld. Bruker i tillegg ansiktsmasker et par ganger i uka og tar behandliger i salong ca annenhver måned. Bruker dette: Dermalogica precleanse Dermalogica essential cleansing solution Decleor rose orient olje (morgen og kveld, under kremen) Dermalogica skin smoothing creme (morgen) Decleor rose orient night balm (kveld) Øyekrem fra enten Clinique eller Clarins Dermalogica daily microfoliant eller Dermalogica skrubbekrem Dermalogica multivitamin power mask Guinot øyenmaske Bruker mye tid og penger på huden min, men får absolutt mye igjen for det også!
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Min hud har det best om den får være i fred. Jeg vasker meg bare i ansiktet med vanlig vann, og om vinteren bruker jeg litte granne fuktighetskrem på tørre partier. Så ja, jeg tar godt vare på huden min ved å lytte til det den har behov for, og ikke klisse den inn med alt mulig tull som irriterer den.
Arkana Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 (endret) Etter min mening er det ikke antall produkter og dyre merker som avgjør om man er "flink" til å ta vare på huden sin. Jeg tror de fleste har godt av å gjøre minst mulig med huden, rett og slett. Jeg bruker ansiktsrens (Simple) dusjen hver morgen og bruker fuktighetskrem (Olay), og det er i grunnen det. Jeg kan ikke se hva mer jeg skulle fått igjen for å bruke ørten produkter til. Endret 24. april 2008 av Arkana
Gjest ¤bella¤ Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 jeg har prøvd mange produkter, men huden min er best nå som jeg kun bruker såpe og vann.
Gjest Sisu Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Har faktisk funnet ut at det som passer fjeset mitt best er Lactacyd, hvor rart det enn høres ut... Og MASSE Vichy krem etterpå. Men det som er aller best, og som jeg merker godt, er å drikke mye vann. Slurver jeg et par dager, blir huden stram og tørr.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Bruker kun vann, og Spenol til hele kroppen. Sikkert ikke bra nok for de som har peiling, men jeg er fornøyd.
Gjest Frk Åberg Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Jeg tror de fleste har godt av å gjøre minst mulig med huden, rett og slett. Men da mener jeg at du tar utgangspunkt i de som har normal hud. For folk som store eller mindre hudproblemer, er det ikke sikkert at det å la huden leve sitt eget liv er det som gir best resultat. Når det gjelder hud, virker som om forskjellene er så store. Det som kan funke helt supert for én person, funker ikke i det hele tatt for en annen. Selv har jeg ikke en spesielt problematisk hud, men jeg ser likevel en forskjell når jeg f.eks. er på hytta noen dager og bare vasker meg med vann og bruker litt fuktighetskrem. Jeg syns jeg får finere hud av å gjøre noe med den. Noe som betyr at jeg renser hver morgen og kveld i tillegg til serum (eller hva man skal kalle det) og fuktighetskrem. Jeg peeler en eller to ganger i uka, og prøver å ta ansiktsmaske en av gangene, men det blir ikke alltid like jevnlig. Jeg syns også at huden blir finere etter både peelingen og ansiktsmasken.
gladidag Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Renser huden morgen og kveld, ikke noe fast hudpleiemerke, prøver forskjellig. Har nylig begynt med serum ,fuktighetskrem morgen og kveld. Peeler 1-2 ganger i uken og maske ca 14.dag tenker eg. Er forsiktig i solen så eg ikke blir brent og tar ikke solarium... hudpleier er noe eg tenker på..men aldri gjør.
Gjest *smak* Skrevet 24. april 2008 #10 Skrevet 24. april 2008 Renser huden med rensemelk, ansiktsvann og en god fuktighetskrem etterpå. Allt fra Body shop. Av og til tar jeg ansiktsmaske for å gi huden fuktighet også denne fra Body shop
Bjørnemor Skrevet 24. april 2008 #11 Skrevet 24. april 2008 Ja, det er jeg.. er veldig opptatt av huden min.. Bruker: Rensegele fra Dermologica.. Serum fra Boots Øyegel fra Environ Dagkrem fra Environ Ansiktsmaske fra Environ For all del bruk IKKE såpe i ansiktet!! Det tørrer ut huden og man får fortere rynker..
astral Skrevet 24. april 2008 #12 Skrevet 24. april 2008 Hver kveld bruker jeg tretrinns systemet fra Clinique. Er jeg ekstra trøtt og lat bruker jeg simple ansiktsservietter Om morgenen vasker jeg meg bare med en ren vaskeklut med kaldt vann og clinique dagkrem. Peeler huden og bruker ansiktsmaske en gang inniblant. Ser ikke på meg selv som flink, men merker at jeg har igjen for det de periodene jeg er ekstra flink.
FruLuna Skrevet 24. april 2008 #13 Skrevet 24. april 2008 I perioder bruker jeg mye produkter, og i perioder blir det bare sminkefjerner, vann og krem. Nå for tiden bruker jeg: Milky soap og Cleansing oil fra Kanebo Extreme Conditioning creme fra Elizabeth Arden på tørre områder en krem for uren hud fra Clinique på områder med uren hud Good morning eye treatment fra E. Arden (innimellom) Special cleansing booster fra Dermalogica når/der jeg har kviser Har mye finere hud når jeg bruker produkter enn når huden får seile sin egen sjø...
BeautyQueen Skrevet 24. april 2008 #14 Skrevet 24. april 2008 jeg har prøvd mange produkter, men huden min er best nå som jeg kun bruker såpe og vann. Såpe tørker jo bare ut huden , vist det er vanlig såpe.. Men , ja jeg er veldig flink til huden ja. Renser huden med Exuviance rens hver morgen og kveld . Soothing toning lotion fra Exuviance Pore Minimizing serum fra Estee Lauder. Dagkrem med spf 15 fra Exuviance Nattkrem fra Exuviance Øyemaske fra Clarins Ansiktsmaske fra Exuviance og Decleor. Peeling \ Skrubb fra Dr.brandt og Decleor.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #15 Skrevet 24. april 2008 Tror det beste for å ta vare på huden er:Drikke mye vann,spise sunt,ikke røyke,ikke steke seg i sola,bruke solkrem,og bruke produkter som passer huden din.
ringblomst Skrevet 24. april 2008 #16 Skrevet 24. april 2008 Har brukt en del produkter opp gjennom årene fra rimelige Yves Rocher til Dermalogica og Decleor. Men kommer alltid tilbake til Kanebos produkter. Er flink til å rense hver morgen i dusjen med Cleansing soap, på kveldstid bruker jeg Cleansing Gel Scrub. Bruker Kanebos Sensai Light Emulsion eller Aveda for sensitive skin som ansiktskremer. Har kuttet ut masker, blir så sjeldent at jeg gjør det.
Gjest Pet Skrevet 24. april 2008 #17 Skrevet 24. april 2008 Jeg bruker høy solfaktor i ansiktet når jeg soler, meg, ellers er jeg ikke spesielt flink. Huden er veldig fin og jeg ser yngre ut enn jeg er pga lite rynker og heng. Tror gener betyr mye mer enn diverse produkter.
Essie_ Skrevet 24. april 2008 #18 Skrevet 24. april 2008 Jeg renser huden og smører med fuktighetskrem morgen og kveld (alt fra Babor). Har både sensitiv og tørr hud, renseoljene fra Babor er nok det beste jeg har prøvd. Bruker ellers en scrub fra clinique av og til.
Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 24. april 2008 #19 Skrevet 24. april 2008 Jeg er nok ganske lat på det området der... Vasker ansiktet med en vaskeklut fuktet med rent vann morgen og kveld. Bruker fuktighetskrem daglig, men er lite opptatt av merket. Så lenge det funker er det greit! Dusjer annenhver dag, og da bruker jeg en mild ansiktsrens. Bruker nesten aldri foundation eller annen sminke som dekker huden (nøyer meg med mascara for det meste). Huden får derfor puste fritt mesteparten av tida. Men bruker en enkel sminkefjerner etterfulgt av rent vann. Og that's it!
Gjest Bond Skrevet 24. april 2008 #20 Skrevet 24. april 2008 Ikke særlig flink, nei. Renser på kveldene og tar på fruktighetskrem, og da lett scrub i dusjen et par ganger i uken. Tenker ofte jeg skulle være flinkere med masker og lignende, men blæaæaæaæaæaaaahhhhh....Jeg bare orker ikke :-D Har nok ganske problematisk hud, men ofte virker det som om det bare blir verre da jeg prøver for mye. Litt sol (absolutt ikke mye), riktig mat og nok vann og en god fruktighetskrem er nok viktigst for meg for å holde huden bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå