Smilende elefant Skrevet 8. april 2002 #1 Del Skrevet 8. april 2002 Er det for mye å spinne fem timer i uka, svømme en time i uka og diverse annen trening 1-2 timer i uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 8. april 2002 #2 Del Skrevet 8. april 2002 Ikke så lenge du får overskudd av det, og trives med det selv.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 10. april 2002 #3 Del Skrevet 10. april 2002 Hei! Det er litt vanskelig å si, og det kommer an på om du har trent deg opp til så store doser eller om du har begynt på det uten trening. Hvis du ikke har trent noe srælig eller økt dosene voldsomt, kan det være skadelig. I tillegg vil jeg si at en god del av denne treningen bør være av en relativt rolig karakter. Ved å trene mye og hardt vil man ikke klare å opparbeide seg noe overskudd. Kondisjon trenes også opp ved rolige langturer. Jeg ville spurt om råd der du trener, helst av en dyktig fysioterapeut eller trener med god erfaring fra riktig og mye trening! Ofte er det ikke mengden trening som er viktigst, men kvaliteten på det du gjør. Jeg vet forresten at den kjente norske treneren Johan Kaggestad skal ha en bok om treningm som blant annet kan lånes på bibliotek. Han vet ihvertfall mye og to av hans beste skussmål, må være at han var mannen bak Grethe Waitz og Ingrid Kristiansen, samt at han i de senere år har jobbet i norsk sykkel og skøytesport. I tillegg har Grethe waitz satt opp flere gode treningsprogram for mosjonister, men det går nok mest på de som jogger. mvh 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå