Vienn Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 De siste dagene har jeg hatt flere telefoner fra NetCom-selger vedr. forlengelse av abonnement og dertil kjempetilbud på telefon. Til sikkert kr 1,- og/eller der omkring. Men denne gangen ville jeg flotte meg litt ekstra og ha litt annet utstyr og farger (jentegreier..). Ville derfor sjekke først på nett og ikke ta avgjørelsen via telefon. Jeg fant min "toppers" telefon, noterte tallnavnet på denne og ventet på neste telefon fra damen. Og telefonen kom på nytt. Hun kunne da opplyse om at telefonen jeg hadde sett på nett for få dager siden var utsolgt og tatt av nettbutikken ++++. Jeg ville ikke ha noen standard sort telefon som jeg ikke hadde sett, og i hvert fall inngen rar skyvetelefon. Jeg ville derfor avvente. Og i kveld var jeg igjen på nettshoppen - og min ønskede telefon lå fortsatt der med 25 stk. på lager... Den ble bestilt via nett! Trodde faktisk ikke NetCom var fullt så useriøse...
lydtett Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 fullt så useriøse... Hehe, mener du NetCom er useriøse bare fordi de er utsolgt for den telefonen du ville ha? Hele norge venter ikke på deg og på at du skal bestille telefon vet du..
Vienn Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 Hadde de bare vært utsolgte.. Det var nettopp det de ikke var via nettshoppen. Men via telefonselgere, som sikkert ikke er ansatt i NetCom heller. Min ønsketelefon er underveis i posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå