Gå til innhold

Jeg er en gutt på 24 år - og fucker opp alle relasjoner - trenger hjelp...! :-(

Anbefalte innlegg

Gjest WonderWonder
Skrevet

Dette må og skal ikke bli noen sytetråd, men jeg trenger hjelp. Det er noe vondt å være "inni sinnet" mitt, men jeg må ha den psykiske styrke til å holde meg selv oppe...

Uansett; jeg har noen dypere pløyende problemer som jeg trenger hjelp med å hanskes. Og; det baserer seg og avhenger i relasjoner og da til jenter...

For å relativt kort oppsummere;

- 24 år og aldri hatt kjæreste - fått flere komplimenter (noen ganger) når jeg møter nye bekjente - jenter - gjennom kompiser etc. om at jeg er kjekk...

- 4 år siden traff jeg en jente - hadde en kortere relasjon på ca. 1, 5 måned. Vi holdt jevnlig kontakt over sms - helt inntil jeg dro til utlandet for sommerjobb. Da trakk hun ut "kontakten" og jeg hørte aldri mer.

- 4 år siden på høsten ble jeg kjent med en ny jente gjennom felles bekjente. Vi hadde noen hyggelige treff - med ganske intensiv sms virksomhet. Over litt tid døde dette også bort - det virket som hun mistet interessen.

- 3 år siden. Traff en herlig jente. Vi hadde et hett forhold i 1,5 måned. Koste oss og hadde det helt topp. Hun dro til utlandet og med det døde forholdet. Jeg ringte noen ganger for å høre hvordan det sto til, men hun gjorde ikke noe for å holde liv i forholdet.

- 1,5 år siden. En liten ONS - var iallfall godt for selvtilliten om ikke annet. Fikk nå en mindre bekreftelse på at jeg er kjekk nok til å gjennomleve slike...

- Ca. 1,5 måned siden. Traff jeg en ny jente gjennom felles bekjente. Hennes kropp er ikke av de mest veldreide så er ikke der jeg tenner på henne - og som kanskje kan være noe turn-off... Men vi er så like på en koselig måte - ikke dønn like - vi har våre motsetninger....

Sms'ene har hengt ganske løst og det har blitt ganske mye frem og tilbake. Nå er det uansett nesten 2 uker siden jeg har sett henne sist. Har liksom forsøkt lettere å ta kontakt med å finne på noe - der hun var den store part på å finne på ting i starten av forholdet../relasjonen.

Dette forholdet ser nå også ut til å dø helt bort. Vi har nå kost oss litt og gitt hverandre orgasmer. Forsøker liksom å ta kontakt, men hun er bare mer eller mindre død. Forstår ikke helt hvorfor - har nå ikke gjort noen bemerkninger eller annet som skulle føre dit hen.

Altså; er jeg nok en gang atter en gang ensom i denne verden. Det er litt stygt og smertefullt å ikke ha og ha hatt kjæreste når en er 24 år. Jeg ønsker jo så veldig å bli verdsatt og ha en nær relasjon til et menneske jeg oppriktig kan holde av.

Ikke heller har jeg gitt noen gaver til den siste kvinnen som tidligere har ført til at forholdet(ene) har gått rett vest...

SÅ; hva kan tenkes at jeg gjør galt? Jeg er ikke desperat og fremtrer nok heller ikke slik...

Vil sette ekstremt stor og sterk pris på alle gode tilbakemeldinger - kanskje jeg bør lese en bok som tar for seg emnet? Eller høre på noe spesielle musikk eller snakke med en psykolog?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette må og skal ikke bli noen sytetråd, men jeg trenger hjelp. Det er noe vondt å være "inni sinnet" mitt, men jeg må ha den psykiske styrke til å holde meg selv oppe...

Uansett; jeg har noen dypere pløyende problemer som jeg trenger hjelp med å hanskes. Og; det baserer seg og avhenger i relasjoner og da til jenter...

For å relativt kort oppsummere;

- 24 år og aldri hatt kjæreste - fått flere komplimenter (noen ganger) når jeg møter nye bekjente - jenter - gjennom kompiser etc. om at jeg er kjekk...

- 4 år siden traff jeg en jente - hadde en kortere relasjon på ca. 1, 5 måned. Vi holdt jevnlig kontakt over sms - helt inntil jeg dro til utlandet for sommerjobb. Da trakk hun ut "kontakten" og jeg hørte aldri mer.

- 4 år siden på høsten ble jeg kjent med en ny jente gjennom felles bekjente. Vi hadde noen hyggelige treff - med ganske intensiv sms virksomhet. Over litt tid døde dette også bort - det virket som hun mistet interessen.

- 3 år siden. Traff en herlig jente. Vi hadde et hett forhold i 1,5 måned. Koste oss og hadde det helt topp. Hun dro til utlandet og med det døde forholdet. Jeg ringte noen ganger for å høre hvordan det sto til, men hun gjorde ikke noe for å holde liv i forholdet.

- 1,5 år siden. En liten ONS - var iallfall godt for selvtilliten om ikke annet. Fikk nå en mindre bekreftelse på at jeg er kjekk nok til å gjennomleve slike...

- Ca. 1,5 måned siden. Traff jeg en ny jente gjennom felles bekjente. Hennes kropp er ikke av de mest veldreide så er ikke der jeg tenner på henne - og som kanskje kan være noe turn-off... Men vi er så like på en koselig måte - ikke dønn like - vi har våre motsetninger....

Sms'ene har hengt ganske løst og det har blitt ganske mye frem og tilbake. Nå er det uansett nesten 2 uker siden jeg har sett henne sist. Har liksom forsøkt lettere å ta kontakt med å finne på noe - der hun var den store part på å finne på ting i starten av forholdet../relasjonen.

Dette forholdet ser nå også ut til å dø helt bort. Vi har nå kost oss litt og gitt hverandre orgasmer. Forsøker liksom å ta kontakt, men hun er bare mer eller mindre død. Forstår ikke helt hvorfor - har nå ikke gjort noen bemerkninger eller annet som skulle føre dit hen.

Altså; er jeg nok en gang atter en gang ensom i denne verden. Det er litt stygt og smertefullt å ikke ha og ha hatt kjæreste når en er 24 år. Jeg ønsker jo så veldig å bli verdsatt og ha en nær relasjon til et menneske jeg oppriktig kan holde av.

Ikke heller har jeg gitt noen gaver til den siste kvinnen som tidligere har ført til at forholdet(ene) har gått rett vest...

SÅ; hva kan tenkes at jeg gjør galt? Jeg er ikke desperat og fremtrer nok heller ikke slik...

Vil sette ekstremt stor og sterk pris på alle gode tilbakemeldinger - kanskje jeg bør lese en bok som tar for seg emnet? Eller høre på noe spesielle musikk eller snakke med en psykolog?

ikke fukuser så mye på hva du hadde,,, det tar du bare med deg inn i fremtiden.. så blir det jo slutt i gjenn... fukuser på ka du vill ha.... er nøkkelen.

Skrevet

hmm.. Jeg skal være 100% ærlig når jeg svarer her.

I og med at jeg ikke kjenner deg, ikke vet hvordan du oppfører deg og ikke vet hvordan du ser ut er det veldig vanskelig for meg å uttale meg om hvorfor disse kvinnene "stikker av".

De 2 forholdene om har endt på grunn av reising forstår jeg godt da. Om du eller hun var borte over lengre tid er det ikke rart at en så fersk relasjon dør hen. Mennekser opplever ting og møter andre, og der og da, mer spennende mennesker.

Du sier at du ikke er desp, men for å være helt ærlig leser jeg en smule desperasjon i det du skriver. Det å være desp er ikke en tilstand man kan spå selv. -Ike at det nødvendigvis er det som ødelegger.

Du skriver at du har sluttet å gi gaver -om du har drevet å gitt gaver til disse tidligere jentene er det egentlig ikke så rart om de har stukket halen mellom bena og løpt, det gjør jeg og! Jeg hater å få gaver, særlig tidlig i et forhold, da jeg føler at han legger et slags press på meg.

En annen ting som kan se ut som et problem er at det virker ikke som du intresserer deg for selve jenta, altså hun du driver med nå. Du sier jo selv at du ikke er tiltrukket. så hvorfor flørter du og håper å kunne bygge et forhold med denne jenta allerede da? Det å vise interesse for henne kan jo være en fordel. Det at dere har hatt sex har egentlig ikke noe med saken å gjøre. skulle jeg hatt et forhold med alle jeg har hatt sex med hadde jeg nå hatt litt for mange ekser til å være i en relativt ung alder.

Hva med å bli venner med disse jentene du blir kjent med før du begynner å tenke forhold? Virker på en måte som du tenker forhold så fort du blir kjent med en jente, uansett om du er tiltrukket av henne eller ikke.

Så i bunn og grunn vil jeg vel bare oppsummere med at jeg skjønner at det er frustrerende å ikke ha hatt ett eneste forhold bak seg i en alder av 24 år, men jeg kan love deg at kjærligheten kommer ikke noe fortere dersom du stresser. Jeg tror så absolutt ikke at du har noe psykisk problem, du stresser rett og slett litt for mye. Ikke tenk "potensiell kjæreste" med en gang du blir kjent med ei jente. Tenk venninne og la ting skje over litt tid :)

Om kjemien sitter der så sitter den der uansett, og dere vil ikke forsvinne fra hverandre. Slapp av og ha det gøy med kompiser så lenge. Den dagen du slutter å lete er den dagen hun plutselig dukker opp ;) Og jeg lover deg, den dagen kan komme fortere enn du aner, bare fokuser litt på deg selv først!

Lykke til vidre da :klem:

Gjest Gjest_Kaja_*
Skrevet

(...)

Jeg reagerte litt på denne delen av innlegget jeg. Du tenner ikke på henne, synes til og med at hun kan være litt turn-off... Det sier vel egentlig det meste? For det første skjønner jeg ikke at du ønsker å ha et intimt forhold til en person du tenker sånn om. For det andre: Hun gjennomskuer ganske sikkert tankene dine, selv om du føler du ikke har sagt eller gjort noe feil.

Selv er jeg ei av disse jentene som ikke har en "veldreid kropp", og jeg ville aldri kunnet være sammen med en fyr som ikke likte kroppen min akkurat som den er. Selv om du aldri sier sånt som "du er for tykk" eller "kroppen din tenner meg ikke" så vil de fleste jenter merke at noe er galt, at du ikke er helt med.

Som en annen her svarer: Bli venn med jenter først. La ting utvikle seg over tid.

Og aldri innled et forhold bare fordi du vil ha en kjæreste!

Jeg møtte selv en sånn fyr for noen år siden. Det ble fort tydelig at han bare inderlig gjerne ville ha en kjæreste. Han og jeg hadde ingenting felles. Vi kommuniserte dårlig, jeg var veldig lunken til ham som person. Men jeg måtte nesten sparke fyren fysisk ut døra for at han skulle skjønne at det aldri kunne bli oss. Han gråt når han gikk. Vi hadde bare kjent hverandre i to uker... Ikke tale om at han var hodestups forelsket i meg. Men han var ensom. Det tok ikke mer enn et par uker før han var "stormende forelsket" på nytt, i en annen jente. :)

Derfor: Hvis du ønsker deg en kjæreste er det best å vente til du føler noe helt spesielt for ei jente før du tenker i de baner. Det er såklart lov å flørte og kose seg sammen uten å ha sterke følelser. Men hvis det er en kjæreste du vil ha så må du nok smøre deg med tålmodighet og vente på at den rette jenta dukker opp.

Skrevet

Jeg var 27 år før jeg fikk min første "ordentlige" kjæreste.

Før det hadde jeg nok forplikningsangst, og reiste hele verden rundt for å oppleve mest mulig på kortest tid..

Uansett, føler ikke jeg gikk glipp av all verdens fordi jeg ikke hadde fast forhold (men jeg hadde mange dating runder da, må sies..)

Uansett, no worries. Det kommer når du minst aner det!

Gjest Gjest_UKJENT_*
Skrevet

Hei!

Føler litt med deg egentlig, har hatt det på samme måten. Forskjellen er at jeg har hatt veldig korte forhold i stedet...og det er ikke noe jeg bevisst har vært ute etter.

Tror grunnen til at ting kan gå galt kan være at man på en måte har hengt seg opp i et negativt tankesett. Man tenker at ting kan gå galt fordi det har gjort det tidligere.

Man ender opp med å se etter de samme feilene, de samme situasjonene og tolke det som at det betyr at ting går galt, når det nødvendigvis ikke gjør det...

Tror det beste er å bare endre tankesett, tenke at man må ha det gøy og ikke ta alt så alvorlig. Det er i alle fall det beste rådet jeg har fått...vet det er vanskelig, men hvis du er deg selv ovenfor de du møter vil du før eller siden finne en som setter pris på deg for den du er! Og det er vel en slik du ønsker å være sammen med?

også bør du lese boken "Law of Attraction", tror det kan hjelpe deg litt på vei ;)

P.S : Det kan jo være at denne jenta spiller litt hard to get bare, fordi hun kanskje har følt at du ikke liker henne...jeg ville tatt og sendt henne en melding jeg! Hun vil helt sikkert finne på noe hvis du bare viser henne at du har de rette hensiktene!

:)

Skrevet

Ser ikke noen forskjell på TS sine erfaringer og de erfaringene de fleste andre har, rent bortsett fra at noen av oss er mindre kjekke ;)

Du har noen romatiske affærer og koser deg litt og du har langt flere affærer enn jeg hadde i den alderen så for mitt vedkommende så er du absolutt i rute ;)

Dersom du er ute etter en metode for å finne drømmejenta og i tillegg beholde henne så gi meg et tips hvis du finner ut noe! :D

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...