Gå til innhold

Avslag til sex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Kom hjem fra butikken og skulle innom for å hente ett par ting hjemmefra før jeg dro til ei venninne. Sto med skoa på, da kjæresten min spurte om vi skulle ta en kjapp en. Jeg sa nei, står jo her med sko på her! Må stikke.'

Da jeg kom hjem, fikk vite at kjæresten hadde tatt seg en runk..

Greit nok det, men det er litt frusterende når jeg prøver meg trutt og ofte og får ett "nei," jeg er sliten","sår på strengen" sliten" Osv! Han prøver seg 1 av 100 ganger.

Men ett runk DET er han ikke sår for, sliten eller whatever.

Hvorfor vil han ikke heller ha sex med meg da istedet for å ta seg en runk??

Det sliter virkelig på selvtilliten min merker jeg :(

Han får meg sjeldent til å føle meg bra..må nesten fiske etter komplemangler!

Jeg VIL at han bare det beste, og styrke selvtilliten hans..

Forstår meg ikke helt her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært sammen med en som var sånn.Sex hver 4 mnd i 5 minutter med ingen forklaring på hvorfor det var sånn,endte med at jeg flyttet ut.Min eks ga meg aldri koplimenter,klagde på det meste jeg gjorde.Han tok seg en runk hver eneste morgen fortalte han engang.

Vil han ikke snakke om det så hadde jeg gått fra han.Det vil alltid være et problem,og det kommer til å bli enda verre.Følte meg som en overgriper de få gangene vi hadde sex...huff.Men hvis han vil prate om det,så vær tålmodig.Når vi damer klager/maser på lite sex tror jeg det bare blir verre for gutta.Menn har også manglende sexlyst i perioder,men det er mer tabu.De vil jo alltid ha sex trodde jeg før.Men det er ikke sånn i virkeligheten :sukk:

Skrevet

Ifølge mannen min er det stor forskjell på en runk og sex for en mann. Han sier at en runk for ham er mer en mekanisk sak, mens et samleie med meg er følelsesmessig - og følgelig krever mer. Tror ikke du skal sette et automatisk likhetstegn mellom det at mannen din tar seg en runk og et labert sexliv. Dynamikken rundt sex med partner og en runk er totalt forskjellig. Av og til kan det være sånn for meg også. Jeg er kåt, trenger en utløsning, men orker ikke å ha sex - og da tar jeg fingrene fatt istedenfor. Er trygt, kjapt og billig.

Skrevet
Ifølge mannen min er det stor forskjell på en runk og sex for en mann. Han sier at en runk for ham er mer en mekanisk sak, mens et samleie med meg er følelsesmessig - og følgelig krever mer. Tror ikke du skal sette et automatisk likhetstegn mellom det at mannen din tar seg en runk og et labert sexliv. Dynamikken rundt sex med partner og en runk er totalt forskjellig. Av og til kan det være sånn for meg også. Jeg er kåt, trenger en utløsning, men orker ikke å ha sex - og da tar jeg fingrene fatt istedenfor. Er trygt, kjapt og billig.

Må si at jeg er litt enig med mannen din der, ja....

Skrevet
Kom hjem fra butikken og skulle innom for å hente ett par ting hjemmefra før jeg dro til ei venninne. Sto med skoa på, da kjæresten min spurte om vi skulle ta en kjapp en. Jeg sa nei, står jo her med sko på her! Må stikke.'

Da jeg kom hjem, fikk vite at kjæresten hadde tatt seg en runk..

Akkurat her var det vel du som avviste kjæresten din! Da er det vel greit at han tar seg en runk, når han spurte deg, men du sa nei.

Det var vel et litt tynt grunnlag å avvise ham seksuelt på, det at du sto med skoa på? Når alt han ville var å ta en kjapp en? Så akkurat her forstår jeg ham.

Gjest Gjest_Martin_*
Skrevet

Som mann må jeg si: Det er kjempeforskjell på en ronk og sex. Ronk er kort og greit å få utløsning kjappest mulig. Få ut trøkket, få seg en orgasme, kun tenke på seg selv.

Sex er jo noe helt annet. Det er samspill, intimt, du skal tenke på den andre selvsagt, følelser - ja, det tar mye mer energi.

Så noen ganger har jeg bare lyst på en ronk selv om jeg har all verdens tilgang på sex.

Gjest Gjest_max_*
Skrevet
Som mann må jeg si: Det er kjempeforskjell på en ronk og sex. Ronk er kort og greit å få utløsning kjappest mulig. Få ut trøkket, få seg en orgasme, kun tenke på seg selv.

Sex er jo noe helt annet. Det er samspill, intimt, du skal tenke på den andre selvsagt, følelser - ja, det tar mye mer energi.

Så noen ganger har jeg bare lyst på en ronk selv om jeg har all verdens tilgang på sex.

De fleste menn tar seg en runk for å sovne om kvelden, og en runk for å våkne om morgenen.

Kvinner i dag er meget kravstore i sengen, og man må derfor være forberedt på å yte maksimalt når man skal ha sex. Tenker du for mye på deg selv og bare pumper inn og ut, blir kvinnen gretten. En mann orker derfor ikke ha samleie bestandig, men foretrekker å vri seg unna.

Skrevet

Ved akkurat denne episoden, TS, så var det jo du som avviste han og derfor tok han seg en runk, så den forstår jeg han på. Men hvis det er slik at du stgadig tilbyr og vil ha sex, han takker nei, og etterpå går å runker mens du er kåt og frustrert, så skjønner jeg deg så indelig godt! Jeg har også vært i et slikt forhold, og fy som det sliter. Dessuten kunne han bare få èn utløsning per dag, så når han hadde runket, ble det ikke på meg. Jeg gjorde alt jeg kunne komme på for å prøve å få han med til sengs, men han låste seg eller inn på badet for å runke.. Trist. :(

Min nåværende samboer runker aldri. Han har gjort det to ganger på de snart 2 årene vi har vært sammen, og det avr når jeg var bortreist og han var desperat. Jeg forherliger ikke det at mannen min ikke runker, som noen helt sikkert vil hinte til, men han vil bare ikke gjøre det. Han sier det ikke er noe godt og selv når han har gått i dagevis uten sex så må han bruke over en halvtime på å få det til, og han synes det er veldig slitsomt. Jeg skjønner han godt jeg, at han ikke gidder når han må slite så fælt, så har ikke jeg lyst på sex, mens han er "nøden" så gir jeg han en runk istedet. Poenget er; det er ikke alle menn så må runke til alle døgnets tider, og synes det er sååå mye bedre enn å ha sex, og at sex er så slitsomt for da har han er partner å ta hensyn til også. Min mann vil helst ha sex med meg, for det synes han er deiligst.

Skrevet

Helt enig med din mann!! Men av og til har jeg mine egne stunder hvor jeg kan holde på med meg selv i timesvis. Enten alene hjemme eller på reise (alene på et hotellrom). :rødme:

Skrevet

Zaphireh: ehh tilbyr sex?? om mannfolk "tilbyr"sex maser de. om jenter maser tilbyr de... :P ikke at jeg hadd hatt noe i mot at noen masa litt:P

ellers lite å komme med her.

Skrevet
Zaphireh: ehh tilbyr sex?? om mannfolk "tilbyr"sex maser de. om jenter maser tilbyr de... :P ikke at jeg hadd hatt noe i mot at noen masa litt:P

ellers lite å komme med her.

Kanskje jeg ordla meg litt feil? Jeg mener i alle fall at vi begge tilbyr sex til hverandre - ingen masing her i gården. :) Klarer ikke finne på noe annet ord som passer.. Spør om vi skal ha sex? Viser at vi har lyst på hverandre? Hm..

Gjest me too
Skrevet

Jeg hadde også vært i et forhold, hvor han ikke ville ha sex uansett hvor mye jeg maset (han var konstant trøtt, sliten, og til og med i" alt for dårlig form" (siterer!) for å ha sex). Jeg gikk bare rundt og lurte og var usikker.. Det endte ikke bra altså, han dumpet meg etter en fest hvor ei 18-åring kysset ham, og da bestemte han at han ville være sammen med henne. Det var visst ordentlige grunnen hvorfor jeg ble nektet sex - han likte meg ikke lengre, rett og slett.

Han var da 24, tror jeg? men var utrolig umoden.. Hun der nye dama hans dumpet ham om ikke lenge, hun skulle jo være russ og måtte derfor være singel, hehe.. Tragisk, hele greia.

Skrevet

Jeg er kvinne, og for meg er det også stor forskjell på å onanere og ha sex. Om jeg har sex med noen så må jeg gi og ta. Når jeg onanerer kan jeg bare få meg en orgasme så fort som mulig, uten å tenke på noen andre. Så det er ofte jeg har lyst til å onanere men ikke ha sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...