Gå til innhold

Hvilken farge har du på huset ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal male huset mitt, men aner ikke hvilken farge jeg skal velge. Trot det blir en lys farge, for det er mange hvite hus rundt her.

For å gi meg litt inspirasjon... hvilken farge har dere utvendig på huset deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lys lys grå. Med hvite karmer og sort tak.

Skrevet

hvitt med dyp blåfarge rundt vinduene og på toppen av rekkverk, og sort tak

Gjest Helen Parr
Skrevet

Hvitt med gammel, rød takstein.

Låverødt uthus som står inntil huset. Enkelte dører er en slags mørk gammelrosa farge.

Skrevet

Grå, med en anelse blått. Hvite karmer.

Skrevet

En fæl gulfarge. Håper vi rekker å male huset i år, da blir det hvitt. Rød takstein.

Skrevet

Lys antikk, med hvite vinduer og dører.

Skrevet

Jeg har lysgrått hus med mørkeblå karmer nå, men skal i løpet av sommeren få sandbeige hus med hvite karmer har jeg tenkt.

Skrevet

Mørkerødt med lysegrå karmer.

Gjest gninnot
Skrevet

huset mitt er rosa med hvite karmer og sort tak.. det stilige med en slik farge er at ingen andre har det og dermed kan du bare si at jeg bor i det rosa huset når folk lurer på hvor du bor..

Skrevet

Mørkt brunbeiset med hvite karmer osv.

Huset ligger i skogkanten, og det passer veldig godt med brunt da.

Skrevet

Hvitt med rød takstein. Bor på gård så har i tillegg en svær rød låve og et hvitt bryggerhus.

Skrevet

Hvitt med hvite karmer, men oker dør. Gammelt hus i tradisjonell farge. Røde driftsbygninger og stabbur i tjæret tømmer.

Skrevet
Hvitt med hvite karmer, men oker dør. Gammelt hus i tradisjonell farge. Røde driftsbygninger og stabbur i tjæret tømmer.

Hvilken farge er egentlig oker?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Heisann!

Vi har malt huset med Tjæralin maling, fargen er neverhvit (crem farget), har malt alt i samme farge, så har vi rød antikk takstein. Er veldig fornøyd!!

Lykke til med valget!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...