Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri prøvd spraytan før. Lurer derfor på om noen her kan svare meg på følgende; Dekker "brunfargen" arr? Har noen arr som såklart blir mer synlig av vanlig sol, så kanskje spraytan er tingen??

Videoannonse
Annonse
Gjest Pupsilure
Skrevet

Ja, det vil dekke arr endel. Det blir jo som en sprayboks med brunfarge som sprayes jevnt over hele kroppen. Men det varer jo ikke så lenge da, så du må sprayes ofte vil du vil være brun hele tiden....

Skrevet
Ja, det vil dekke arr endel. Det blir jo som en sprayboks med brunfarge som sprayes jevnt over hele kroppen. Men det varer jo ikke så lenge da, så du må sprayes ofte vil du vil være brun hele tiden....

Takk for svar.

Har ødelagt bena (utseendemessig) etter velt på moped, og jeg føler at jeg ikke kan gå i kjole når jeg skal være fin. Folk glor og det er ubehagelig.

Men da er det en redning for meg også........

Skrevet (endret)
Har aldri prøvd spraytan før. Lurer derfor på om noen her kan svare meg på følgende; Dekker "brunfargen" arr? Har noen arr som såklart blir mer synlig av vanlig sol, så kanskje spraytan er tingen??

Hei:)

Resultatet avhenger jo også på om en er "flink" og forbereder seg i forkant før en skal spraye seg, samt i etterkant for den saks skyld. Det er litt av et opplegg. I allefall om en skal følge de rådene en får hos i hudpleiesalong eller Super sun.

Hm. Husker jeg alt sammen da.

Peele ansikt og kropp kvelden i forveien.

En skal ikke barbere seg samme dag som en skal spraye seg.

Ikke bruke bodylotion eller ansiktskrem den dagen. Da er det visst fare for at fargen ikke setter seg skikkelig, og det kan bli ugjevn farge.

Ikke bruke sminke, iallefall ikke fundation eller pudder når en skal spraye seg.

Da kan det også føre til skjolder. Men det ligger som regel en sånn renseserviett inne i kabinen.

Det skal visst gå 8 timer etter at en har spraya seg, til en kan dusje. Fargen må få tid til å sette seg.

Selv om en har spraya seg brun, så skal en visstnok ikke "glemme" å peele huden, i frykt (hehe) for at fargen skal sitte igjen på hansken.

Fargen holder seg penest hvis en er flink til å smøre seg rikelig med bodylotion.

Nå husker jeg ikke mer... Men det kan jaggu holde.

Til spørsmålet ang. arr. Har selv en del arr etter en del kneoperasjoner, og de ble mindre synlige hos meg.

Disse arra, du har ikke kjøpt sånn plaster (eller hud eller hva en skal kalle det) på apoteket som gjør arr mindre synlig?

Tror det var Hansaplast som hadde den typen. Det er dyrt, men det var helt klart verdt pengene.

Også finnes det en salve også, som du får kjøpt på apoteket som også skal minske synligheten av arr.

Håper det var noe til hjelp...

Endret av laperla
Skrevet
Hei:)

Resultatet avhenger jo også på om en er "flink" og forbereder seg i forkant før en skal spraye seg, samt i etterkant for den saks skyld. Det er litt av et opplegg. I allefall om en skal følge de rådene en får hos i hudpleiesalong eller Super sun.

Hm. Husker jeg alt sammen da.

Peele ansikt og kropp kvelden i forveien.

En skal ikke barbere seg samme dag som en skal spraye seg.

Ikke bruke bodylotion eller ansiktskrem den dagen. Da er det visst fare for at fargen ikke setter seg skikkelig, og det kan bli ugjevn farge.

Ikke bruke sminke, iallefall ikke fundation eller pudder når en skal spraye seg.

Da kan det også føre til skjolder. Men det ligger som regel en sånn renseserviett inne i kabinen.

Det skal visst gå 8 timer etter at en har spraya seg, til en kan dusje. Fargen må få tid til å sette seg.

Selv om en har spraya seg brun, så skal en visstnok ikke "glemme" å peele huden, i frykt (hehe) for at fargen skal sitte igjen på hansken.

Fargen holder seg penest hvis en er flink til å smøre seg rikelig med bodylotion.

Nå husker jeg ikke mer... Men det kan jaggu holde.

Til spørsmålet ang. arr. Har selv en del arr etter en del kneoperasjoner, og de ble mindre synlige hos meg.

Disse arra, du har ikke kjøpt sånn plaster (eller hud eller hva en skal kalle det) på apoteket som gjør arr mindre synlig?

Tror det var Hansaplast som hadde den typen. Det er dyrt, men det var helt klart verdt pengene.

Også finnes det en salve også, som du får kjøpt på apoteket som også skal minske synligheten av arr.

Håper det var noe til hjelp...

Tusen takk for flott innlegg. Jeg blir glad for alle gode råd. Har så lyst å kune pynte meg litt når det blir sommer og varmt, men må alltid gå i langbukser for å gjemme bena.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med spraytan! Har kjøpt maskin som jeg har hjemme (men så er jeg hudpleier også da).

Det går an å kjøpe spray som du sprayer på selv, eller så kan du gå i salong å gjøre det. Koster ca 400 for å spraye hele kroppen. fargen sitter i ca 7-10 dager.

Har du brukt selvbruningskrem før? Ble det bra?

Skrevet (endret)

Dekker godt! Hadde ikke klart meg uten, har masse kvisearr i ansiktet, ikke m spraytan! Føler meg som en gudinne...bruker BARE disse:

Oslo Bli Ny Studio AS

Besøksadress: Karl Johans gate 12e, 0154 Oslo

Telefon: 23 35 63 50

E-post: xxx

http://www.oslobliny.no/

E-postadresse fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
  • 10 år senere...
Skrevet

Dette er en 11 år gammel tråd. 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...