Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Ser ticket selger en tur http://www.ticket.no/no/spa/spa_latvia.html Noen som har forsøkt dette? Andre anbedalinger?
ringblomst Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jurmala er en liten "sommerby" utenfor Riga, har en venninne som var på det hotellet Ticket reklamerer for og var veldig fornøyd. Selv var vi kun i Riga by, da vi var der i november. Vi besøkte Kolonna Spa som er i øverste etasjen av et kjøpesenter i sentrum og hadde en veldig bra tyrkisk bad-behandling.
Go'gutt Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 (endret) Heisann, Har vært i Riga flere ganger, men aldri på spa. Uansett så har jeg et godt tips når det gjelder taxi. De røde taxiene som står og venter ved flyplasen er statseide. De prøver ikke å lure turister og de lukter ikke sprit. Koster rundt 7 lats fra flyplassen til Riga-sentrum. Endret 23. april 2008 av Go'gutt
Rosenrød Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Jeg hadde også tyrkisk behandlinh på Kolonna spa, kjempedeilig! I Jurmala så hotellene veldig fine ut, hadde manikyr der. Kan anbefales.
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Har akkurat vært på SPA på nettopp dette hotellet. Kan anbefales på det varmeste. Behandlingene var helt topp, bassengområdet m/forskjellige saunaer likeså. Det eneste som var dårlig for et hotell av den standarden, var maten. Både frokost- og middagsbuffeten hadde dårlig utvalg og var kjedelig. Jurmala består egentlig bare av en lang gågate, og er koselig i sommersesongen. Toget inn til Riga tar en halvtimes tid og koster under en tier. Noe mer du lurer på, så svarer jeg gjerne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå