Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Under vårens husrengjøring,kom jeg over en pose i skapet til min mann-der lå det flere brukte dametruser!Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre...
Frk Johansen Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Jeg hadde slengt posen på bordet og spurt han når han kom inn døra hvor de kom fra og hva de har vært brukt til.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Under vårens husrengjøring,kom jeg over en pose i skapet til min mann-der lå det flere brukte dametruser!Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Har han lagt posen i skapet sitt?Ikke redd for at du skulle finne med andre ord.Hadde dette vert min mann,hadde det ikke blitt godt å være han.Innlegget ditt virker litt merkelig til å være sant men.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Har han lagt posen i skapet sitt?Ikke redd for at du skulle finne med andre ord.Hadde dette vert min mann,hadde det ikke blitt godt å være han.Innlegget ditt virker litt merkelig til å være sant men. Nei ikke tull dette her nei.
Alice Ayres Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 HVA???? Jepp. Kan du tenke deg uttrykket til mannen din om han oppdaget at du plutselig hadde på deg en av "skattene" hans?
Nabodama Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Under vårens husrengjøring,kom jeg over en pose i skapet til min mann-der lå det flere brukte dametruser!Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Han har sikkert en hemmelig fetish med å bruke dameundertøy
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 Vet ikke hva jeg skal gjøre,la dem ligge eller slenge posen på bordet når han kommer hjem.Har ihvertfall fått svar på hvorfor han er så sen hjem fra jobben...Og jeg som hadde gledet meg så til vår og sommer....
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Kansje mannen din runker til dametruser, kansje han har kjøpt de av noen som har brukt de, det finnes de som gjør det nemelig. SJEKK OM DE ER BRUKTE, ÆSJ.
Alice Ayres Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 Vet ikke hva jeg skal gjøre,la dem ligge eller slenge posen på bordet når han kommer hjem.Har ihvertfall fått svar på hvorfor han er så sen hjem fra jobben...Og jeg som hadde gledet meg så til vår og sommer.... Har sett flere annonser på CL hvor menn har spurt om brukte dametruser. Gjerne med sæd i dem, så det kan godt være at han har en fetisj. Kanskje han la den posen i skapet så du skulle finne den, fordi han var for flau/feig til å si det rett ut.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 Er det snakk om mange trusser?Hva med å dekorere sengesettet hans.rett og slett sy dem på-
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #14 Skrevet 23. april 2008 Eller vaske de og henge de til tørk ute på klesnoren
IloveNY Skrevet 23. april 2008 #15 Skrevet 23. april 2008 OI! Forstår godt at den er vanskelig å fordøye ja!
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #16 Skrevet 23. april 2008 Stapp trusene inn i eksosrøret på bilen før han reiser på jobb...
Gjest Bond Skrevet 23. april 2008 #17 Skrevet 23. april 2008 Det å vaske dem og tørke dem er jo helt genial ide. Og da kan du bare si helt likegyldig til mannen, at ja da jeg vasket dine truser og siden jeg tok på en finvask i dag.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #18 Skrevet 23. april 2008 Hva med å skrive et innlegg i en avis du vet han leser? -Dametruser funnet.Savner du din? Ring tlf nr..... Hehehe...
sebra Skrevet 23. april 2008 #19 Skrevet 23. april 2008 Er det snakk om mange trusser?Hva med å dekorere sengesettet hans.rett og slett sy dem på- hahahahhaa men sånn fra spøk til alvor..det kan hende det er minner fra hans "glory days"...
Lille Lea Skrevet 24. april 2008 #20 Skrevet 24. april 2008 Vask dem, ta dem på å spør hva han syns om de nye trusene dine? Skjønner ikke helt hvorfor det her er noe å spørre om, du tar dem fram å spør han om hvor han har fått dem fra og hva dem gjør i skapet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå