Alice Ayres Skrevet 23. april 2008 #1 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Er det fremdeles for firkant å regne hvis man er fire personer i samme seng/hengekøye, hvor den ene har sovnet, men de andre tre holder på som aldri før? Fjerdemann er jo tilstede, naken og greier, men har altså sovnet. Skirveleif Endret 23. april 2008 av Alice Ayres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 23. april 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 23. april 2008 Du, burugla. Det her er vel et sånn "nå er det på tide å ta pilla di" spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 23. april 2008 Du, burugla. Det her er vel et sånn "nå er det på tide å ta pilla di" spørsmål. Mooooderaaaatoooooor! Personangrep! Ærekrenkelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #4 Del Skrevet 23. april 2008 Et intressant spørsmål du kom med der.Dette har jeg også fundert over.Altså 3 stk personer i akt kalles TREKANT.Da kunne jo Firkant vert et passende ord.Det finnes ulike typer firkanter feks-kvadrat,rektangel,parallellogram og rombe.Personlig synes jeg ROMBE kunne vert et passende ord,ligner litt på rompe.Men i o m at det også finnes ulike trekanter,som likebeint -,rettvinkla- og likesida trekant,så sier det seg selv.Hva når antallet kommer opp i fjorten... Fjorten-tisser.. Hm,nei ikke vet jeg,men noen bør finne ut av dette her snart,slik at man vet hva man skal si man har vert med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 23. april 2008 Så fint at det er andre som har fundert på dette også. Og ikke nok med at du hadde gjort deg dyptpløyende filosofiske tankerekker om saken, men du hadde til og med forstått hovedpoenget med spørsmålet mitt: Det er viktig å vite hva man har vært med på. Det er nemlig stor forskjell på firkant og trekant. Trekant er trekant, mens firkant ofte tilhører swingers-kategorien. Vet ikke helt om det med fjorten-tisser holder stikk som klassifisering, siden det ikke er sikkert at det dreier seg om tisser, men om vaginaer i tillegg til tissene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 23. april 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 23. april 2008 Pøh!!! Dere er på jordet, begge to. Makan til snøvlerier skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #7 Del Skrevet 23. april 2008 Så fint at det er andre som har fundert på dette også. Og ikke nok med at du hadde gjort deg dyptpløyende filosofiske tankerekker om saken, men du hadde til og med forstått hovedpoenget med spørsmålet mitt: Det er viktig å vite hva man har vært med på. Det er nemlig stor forskjell på firkant og trekant. Trekant er trekant, mens firkant ofte tilhører swingers-kategorien. Vet ikke helt om det med fjorten-tisser holder stikk som klassifisering, siden det ikke er sikkert at det dreier seg om tisser, men om vaginaer i tillegg til tissene. Jenter pisser med tissen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå