Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal i bryllup i sommer og trodde jeg hadde funnet den perfekte kjolen. Men etter at jeg hadde kjøpt den og prøvd den mange ganger hjemme, fant jeg ut at hoftene med altfor makert. Jeg er en veldig tynn og liten jente, men har brede hofter. Er det noen som kan hjelpe meg med noen råd på hva jeg skal se etter når jeg leter etter kjole? Drømmer jo alltid om sånne glamorøse kjoler. Svart, lang inntil sittende, men jeg vet ikke jeg. Hoftene bli liksom altfor makert! Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest vampie
Skrevet

er bare fint med brede hofter vel. jeg er smalhofta som en gutt ;(

Skrevet

Vær glad for timeglassfasongen din du og at du ikke er tynn og mager over hele kroppen. Jenter skal ha pupper og hofter.

Skrevet

Brede hofter er sexy, flott og feminint! Man ønsker seg alltid det man ikke har, gjør man ikke? (Jeg er sikker på at Vampie med smale hofter også er lekker, jeg da).

Elsk kroppen din. Det gir flott figur, det! Har vel noe med utstrålingen ens å gjøre.

Skrevet

Brede hofter er fint det.

Men dersom kjolen er trang i midjen og veldig vid nede - virker det kanskje litt for mye - heller en kjole da som former seg mer etter lårene, eller er rett.

Gjest M-ling
Skrevet

Jeg synes det er kult med hofter.

Når det gjelder "triks";

lyst fremhever, mørkt skjuler.

Gjest Anonymous
Skrevet

hvis du på død og liv vil skjule at du har brede hofter bod du velge en kjole som sitter i livet, men som går utover fra livet og ned. Ikke noe som er tight over hoftene. Men selv syns jeg det ser stilig ut:)

Gjest Donna
Skrevet

Ikke alltid lett med hofter .....vanskelig å finne klær som sitter fint da i en verden hvor moten tar utgangspunkt i at man ikke har hofter ... :-?

Jeg ville gått for en kjole som var vid nede og ikke inntilsittende over hofte/rumpe - hvis du ikke vil fremheve dette .......lange inntilsittende kjoler er fine - men jeg kan ikke gå med det ...for da synes jo lår og rumpe og hofter og alt så godt ... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...