Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Jeg lurer på om dere har noe tips til hva jeg kan gjøre med meg selv i disse russedager. Er sammen med en russ, er en del eldre selv, og føler meg ganske trygg på meg selv. Har god selvtillitt, men akkuratt nå sitter jeg med en gåen mage, og usikkerhet rundt alt. Dama er russ, på buss, og har tenkt å drikke mye. Har skjønt det på henne at hun vil ha feiringen sin ifred og det respekterer jeg. Har aldri sagt noe imot feiringen, og har tenkt å bruke tiden på andre ting.

Men jeg sitter med denne gufne følelsen da, redd for at noe kan gå galt, eller at hun går for langt i fyllerusserusen.

Hva kan jeg gjøre for å bearbeide den følelsen?

Har ikke lyst å prate med henne om dette, for jeg føler meg forholdsvis trygg på henne.

Har tenkt å bruke tiden på andre ting, men noe flere råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er en ting som irriterer meg litt med henne, og det er at hun tisser hvor hun føler for det.. bak en busk eller hvor som helst, selv om det er masse folk der. har ikke lyst at hun skal være til allmennskue. det må være det eneste jeg føler er feil av henne. å ta det opp kan virke veldig sjalusiaktig. hmm

Skrevet

Man er russ en gang i livet, det er en tid man ikke får tilbake. Det skal være moro, uten at man tar fullstendig av.

La henne få ha sin russetid i fred. Du har ikke så mye annet valg enn å stole på henne, ikke sant?

Når det gjelder å tisse hvor som helst, er vel det temmelig harmløst, så lenge hun ikke får dyre bøter for å urinere på offentlig sted.

Skrevet

Må jeg tisse, så må jeg tisse.

Sånn er det bare!! :)

Skrevet

Jeg var russ i fjor, og tror ikke kjæresten min hadde noen "skumle" tanker i russetiden. Han viste at jeg elsket ham høyere enn noe annet, og at jeg derfor ikke hadde gjort noe som kunne såre han.

Det eneste jeg kan råde deg til er å snakke skikkelig ut med kjæresten din, og utveksle tanker om hovran dere begge ser på russefeiringen.

elv om du føler deg trygg på kjæresten din, er det godt å få snakket ut hvis det er noe du går å tenker mye på :)

Lykke til :)

Gjest Cathena
Skrevet

Jeg synst ikke du skal tenke så mye på det! jeg var russ for 3 år siden med kjæreste, jeg drakk mye, nesten hele tiden. Jeg hadde en alle tiders russefeiring, òg gjorde ingenting "galt"..., nå vet jeg ikke helt hva du mente med det, men. Feiringa handlet om det å kunne være litt barnslig, være med vennene mine. Det å rote med andre tenkte jeg ikke i det hele tatt på! Er en singel er det vel sikkert en annen sak, men faktum er at hun ikke er singel! Hun er sammen med deg, òg jeg tror hun respekterer hva du tenker. Så jeg synst du skal si til henne det du føler om det. Da føler du deg sikkert bedre etterpå, òg at hun vet at du bryr deg. Men la henne være barnslig, òg at hun får ha det gøy. Du får slenge deg med på noen fylla, her jeg var russ var det mangen som ikke var russ også med, så jeg synst ikke det er noe dumt! Òg dessuten er det ganske komisk å se på russen når de drikker! :ler:

håper det ordner seg!

òg angående den tissingen, så er det vel ikke så mye å gjøre med det...! Alle blir vel litt sånn på fylla. Kanskje om hun får en bot en gang, så lærer hun! :ler:

Skrevet

Da var første mareritt igang idag. Våknet og tenkte jeg skulle ta opp noe med henne. At jeg ønsker pause frem til 17.Mai hvor vi er kjærester, men ikke er så mye sammen og prater hele tiden. For jeg blir så bekymra av at hun er russ, og trodde at det ville bli mindre av om jeg ikke så henne før 17. Men da jeg tok det opp, ble hun skikkelig lei seg og passiv. Brukte hele dagen idag på å snu det slik at jeg kom inn i henne igjen. Jeg angret på at jeg sa det jeg sa med pause, og synes nok det er bedre at vi har kontakt og møtes når hun ikke er på fester. Måtte så og si slå opp og gå ut før hun kom tilbake til meg og tok meg inn i varmen igjen :( I tillegg ga jeg henne frie tøyler til å gjøre hva hun vil i russetiden på hennes samvittighet (med unntak av utroskap da selvsagt). Tidligere hadde vi satt grenser der vi ikke tillot tett dansing og sitting i andres fang.

Så nå føler jeg meg skikkelig kjip. Hun var en helt annen person istad da jeg sa hade til tryvann. Trist.. håper jeg får tilbake gode gamle jenta. Vi har alltid hatt det så bra sammen!

Det er bare det at jeg er så jævlig lei hele russestyret. Savner den gamle jenta igjen. Får vel bare holde ut.

Skrevet

Jeg sliter litt med å forstå hva som er problemet her. Er du redd for at hun skal gjøre noe? Og i så fall, hva? Utroskap? Drite seg ut i fylla? Eller?

Slik jeg ser det etter ditt siste innlegg så er det du som leker med hennes følelser og ikke omvendt :forvirret:

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt selve problemet, er det at du er redd for at hun skal være utro eller er du lei av henne siden du ba om pause? Jeg tror uansett ikke pause i russetiden er noen løsning på problemet, fordi da vil du i ettertid sitte og tenke om hun gjorde noe, og om du får vite om hun gjorde noe så vil det også gjøre noe med forholdet.

Det handler jo litt om å gi og ta, gi henne tillitt i russetiden slik at hun ikke trenger å bevise noe, fordi du er jo kjærsten hennes og det er vel bevis nok på at det er deg hun vil være sammen med og ikke har behov for å rote rundt med andre bare fordi hun er russ!

Lykke til uansett :)

Skrevet

Unnskyld meg, men her er du som er dusten.

Du er også litt passiv aggressiv. Gjør hva du vil kjære, men bare vet at jeg blir såret når du gjør det.

Du må lære deg å stole på kjæresten din. Problemet er ikke at hun er russ.

Skrevet

Dette med pause synes jeg var veldig dumt av deg.

Jeg er russ i år.

Hadde min kjæreste kommet og sagt at han ville ha pause fram til 17. mai, så hadde det ødelagt russefeiringen min. Jeg hadde bare sørget over at han ville ha det på den måten. Dessuten, for min del betyr pause slutt.

Du må heller stole på henne. Jeg ønsker å være med kjæresten min i russetiden også. Vil også gjerne ha han med på en fest eller to. Ikke har jeg tenkt å gjøre noe dumt heller. For meg er russetiden en tid med venner og barnsligheter, IKKE roting og sånt.

Jeg elsker kjæresten min alt for høyt til å i det hele tatt ville tenke sånn. Og det gjør sikkert jenta di også.

Tror nok hun ble såret av to årsaker. Den første er det med pause. Alle blir såret av at kjæresten vil ha pause.

Det andre er nok at hun føler sikkert at du ikke har tillitt til henne, og det er sikkert veldig sårt for henne. Jeg vet selv at akkurat som at det er viktig for meg å stole på kjæresten min, så er det like viktig at tilliten er gjensidig.

Skrevet

Jeg har aldri skjønt vitsen med pause. Enten er man sammen, eller så er man ikke sammen.

Det høres ikke ut som du stoler på henne i det hele tatt, og det er først og fremst ditt problem, og ikke hennes.

Skrevet
Det høres ikke ut som du stoler på henne i det hele tatt, og det er først og fremst ditt problem, og ikke hennes.

Egentlig ikke. Det er definitivt hennes problem ettersom hun er sammen med ham.

Skrevet
Egentlig ikke. Det er definitivt hennes problem ettersom hun er sammen med ham.

Men det er bare han som kan gjøre noe med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...