Gyda Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Nå er snøsmeltinga i gang for fullt her i nord. Vanndammene er store og minsten elsker å sitte midt oppi dammen og leke... Dette betyr jo selvfølgelig at vannet trenger inn mellom strikken på regnbuksa og cherroxen og poden er søkk våt før man vet ordet av det. Har sett et par barn som har "vadebukser" i regnbuksekvalitet. Dvs de er gule oljebukser med gummistøvel sveiset/støpt fast i buksa. Vet jeg har vært inne på en utenlandsk nettside i høst og vurdert å kjøpe, men ble ikke å gjøre det. Nå finner jeg det ikke igjen. Noen som vet hva jeg mener?? Trenger bare merket på buksa, så klarer jeg å søke det opp på nett.
Gjest Gjest_wenche_* Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Nå er snøsmeltinga i gang for fullt her i nord. Vanndammene er store og minsten elsker å sitte midt oppi dammen og leke... Dette betyr jo selvfølgelig at vannet trenger inn mellom strikken på regnbuksa og cherroxen og poden er søkk våt før man vet ordet av det. Har sett et par barn som har "vadebukser" i regnbuksekvalitet. Dvs de er gule oljebukser med gummistøvel sveiset/støpt fast i buksa. Vet jeg har vært inne på en utenlandsk nettside i høst og vurdert å kjøpe, men ble ikke å gjøre det. Nå finner jeg det ikke igjen. Noen som vet hva jeg mener?? Trenger bare merket på buksa, så klarer jeg å søke det opp på nett. Du finner noen på www.sakshaug-sport.no
Gyda Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Der var den ja - akkurat den jeg lette etter. Tusen takk.
Gyda Skrevet 24. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2008 De var utsolgt for alle str under 30 - og fikk ikke flere fra produsenten heller på ubestemt tid.. Så da var jeg like langt igjen...
Gjest Gjest_wenche_* Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 De var utsolgt for alle str under 30 - og fikk ikke flere fra produsenten heller på ubestemt tid.. Så da var jeg like langt igjen... Hei! Fant en adresse til: www.qvadis.no. De er nok også midlertidig utsolgt, men det står at du kan bestillle for å få til sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå