Moi Skrevet 11. mai 2003 #1 Skrevet 11. mai 2003 Siste tre-fire dagene har jeg hatt veldig brun utflod, er midt imellom to menstruasjoner. Går på p-piller, har ikke glemt dem, så det kan ikke være noe mellomblødning.. Utfloden er litt tykk, kanskje littebitt klumpete. Noen som vet hva det kan være? Har aldri hatt sånn utflod før.. Blir litt skremt jeg... Har heller aldri vært hos gynekolog, kanskje jeg burde ta en tur... Tenkte bare jeg skulle høre her først! Og gynekolog, er det bare å gå til fastlegen min?
Tusenfryd Skrevet 11. mai 2003 #2 Skrevet 11. mai 2003 De fleste allmennleger gjør gynekologiske undersøkelser. Siden du går på p-piller, er du vel seksuell aktiv - du burde absolutt få deg en undersøkelse. Hvis du ikke føler deg komfortabel med å la fastlegen din undersøke deg, ber du bare om en henvisning til en gynekolog. Brun utflod kan være så mangt, som regel er det helt normalt og naturlig.
Lillebi Skrevet 12. mai 2003 #3 Skrevet 12. mai 2003 Det er ganske vanlig å få slik utflod ("mellomblødninger") midt i pillebrettet når man har gått på p-piller en stund. Er det ikke mange som har måttet gi opp p-piller pga dette?
HellyBelly Skrevet 14. mai 2003 #4 Skrevet 14. mai 2003 Jeg har tatt en pause fra p-piller et halvt års tid, bare for å "rense" opp litt. Nå er jeg kvitt alle mellomblødninger, så alt tyder på at det hadde noe med pillene å gjøre. Skjønner jo at dette ikke er så lurt, så jeg skal snart begynne på et annet merke igjen, tenkte jeg :-?
Gjest søta Skrevet 14. mai 2003 #5 Skrevet 14. mai 2003 Har også samme problem som deg, en gang i løpet av hver måned. Spesielt på begynnelsen og slutten av mensen. Det er ikke farlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå