Gjest sjøstjerne Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Dersom du var på avtalt stikke-innom-besøk hos et par som var ment å vare ganske kort - og den kvinnelige halvdelen la seg i badekaret da dere kom - og du drøyde og drøyde, men måtte gå etter et par timer - og damen fremdeles ikke har steget opp av badet - hva ville dere ha tenkt? Ville dere for eksempel ha gått tidligere? Senere?
Gjest Pet Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Da hadde jeg tenkt at hun ikke var noe interessert i å ha besøk av meg. Og at hun måtte være veldig glad i å bade, siden hun orket å ligge i badekaret i to timer.
Embla s Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Tror ikke jeg hadde ventet i et par timer i allefall, ville nok tatt hintet i det hun gikk for å legge seg i badekaret... En rask dusj er en ting, men å ta seg et bad når man får gjester?
Alice Ayres Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Hvem åpnet døren og slapp deg inn? Gikk du bare rett inn? Hvordan vet du at hun var i badet hele tiden? Hvis hun og du var alene i huset/leiligheten, burde du ikke ha gått inn og sjekket om hun rett og slett hadde druknet?
Gjest sjøstjerne Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Da hadde jeg tenkt at hun ikke var noe interessert i å ha besøk av meg. Og at hun måtte være veldig glad i å bade, siden hun orket å ligge i badekaret i to timer. Tror ikke jeg hadde ventet i et par timer i allefall, ville nok tatt hintet i det hun gikk for å legge seg i badekaret... En rask dusj er en ting, men å ta seg et bad når man får gjester? Det var kanskje ikke to timer, men det føltes i alle fall sånn. Men Ok, jeg lurte litt på hvem som oppførte seg rarest, men jeg burde muligens gått før. Hvem åpnet døren og slapp deg inn? Gikk du bare rett inn? Hvordan vet du at hun var i badet hele tiden? Hvis hun og du var alene i huset/leiligheten, burde du ikke ha gått inn og sjekket om hun rett og slett hadde druknet? Mannen hennes åpnet, det var jo et avtalt besøk. Jeg hørte dessuten lyder fra badet hele tiden, så jeg er ganske sikker på at hun ikke druknet.
Frk Johansen Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Kanskje mannen hennes og henne hadde avtalt at han skulle forføre deg så skulle dere alle tre avslutte på badet? Hørtes merkelig ut synes nå jeg, hadde sittet 15 min og dratt, medmindre mannen hennes er en like god venn av deg som henne, da hadde jeg sittet så lenge jeg følte meg vel i hans nærvær.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Her kan liknede ting fort skje. Eller vi har ikke badekar, men at samboeren går inn på daterommet, eller soverommet en stund er ikke så rart. Han har sterk sosial angst, og vi har en avtale på at om han får nok, så kan han trekke seg tilbake og det er min oppgave å "dekke over". Går helt fint, det er uansett jeg som er mest skravlete av oss
Alice Ayres Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Hva sa mannen hennes? Hvis dette var meg og mannen min, ville han ha kommet og hentet meg med en gang - hvis vi da ikke hadde planer om å forføre deg...
Gjest sjøstjerne Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Kanskje mannen hennes og henne hadde avtalt at han skulle forføre deg så skulle dere alle tre avslutte på badet? Hørtes merkelig ut synes nå jeg, hadde sittet 15 min og dratt, medmindre mannen hennes er en like god venn av deg som henne, da hadde jeg sittet så lenge jeg følte meg vel i hans nærvær. Jeg tviler på at det var noen forførelsestanker inne i bildet, jeg synes heller stemningen virket litt anstrengt, og i tillegg var vi tre stykker som var på besøk, så det hadde nok blitt ganske folksomt i det badet . Mannen er bedre venn av oss som var på besøk enn henne, jeg har bare truffet henne noen få ganger tidligere. Det ble jo en slags grense for hvor vel man føler seg i hans nærvær når kona ikke viser seg, fikk følelsen av å være litt inntrenger eller noe sånt. Her kan liknede ting fort skje. Eller vi har ikke badekar, men at samboeren går inn på daterommet, eller soverommet en stund er ikke så rart. Han har sterk sosial angst, og vi har en avtale på at om han får nok, så kan han trekke seg tilbake og det er min oppgave å "dekke over". Går helt fint, det er uansett jeg som er mest skravlete av oss En stund er vel greit, men hun viste seg ikke så mye som et sekund? Det er kanskje mer vanlig enn jeg tror, da. Hva sa mannen hennes? Hvis dette var meg og mannen min, ville han ha kommet og hentet meg med en gang - hvis vi da ikke hadde planer om å forføre deg... Mannen virket overrasket. Ropte på henne et par ganger uten respons som jeg fikk med meg. Som sagt tror jeg neppe det var forførelsestanker inne i bildet (thank god).
:-) anna Skrevet 24. april 2008 #10 Skrevet 24. april 2008 Jeg opplevde en gang at en kompis kom på besøk for å presentere ny dame, også forsvant dama inn på badet vårt og var der i en time. (Og badet var på maks to kvadratmeter) Det ble noe underlig stemning etterhvert kan man si... Og den ble ikke bedre da dama kom ut og var tydelig rusa.
Lille Lea Skrevet 24. april 2008 #11 Skrevet 24. april 2008 HAhaha dette måtte jeg le høyt av.. Noen mennesker er så føkka.. Legger seg for å bade når man får gjester! LEr! Hun kan ikke være helt riktig! Tror jeg hadde laget en spøk til mannen hennes om at hun badet så lenge eller noe, så dratt derfra.. Kanksje hu kranglet med mannen sin eller noe siden hu ikke ville sitte der.. Noe må det vell ha vært, det er jo ikke heeelt normalt da! Hhihi.
Gjest sjøstjerne Skrevet 24. april 2008 #12 Skrevet 24. april 2008 Jeg opplevde en gang at en kompis kom på besøk for å presentere ny dame, også forsvant dama inn på badet vårt og var der i en time. (Og badet var på maks to kvadratmeter) Det ble noe underlig stemning etterhvert kan man si... Og den ble ikke bedre da dama kom ut og var tydelig rusa. Hehe. Jeg skjønner at det er litt forskjellige normer for sosialt akseptert oppførsel ute og går. Jeg tviler sterkt på at det var rus inne i bildet her, men hvem vet. Hun ropte i alle fall gjennom døren med normal stemme når vi skulle gå (etter at jeg ropte til henne først). HAhaha dette måtte jeg le høyt av.. Noen mennesker er så føkka.. Legger seg for å bade når man får gjester! LEr! Hun kan ikke være helt riktig! Tror jeg hadde laget en spøk til mannen hennes om at hun badet så lenge eller noe, så dratt derfra.. Kanksje hu kranglet med mannen sin eller noe siden hu ikke ville sitte der.. Noe må det vell ha vært, det er jo ikke heeelt normalt da! Hhihi. Det var vel noe sånt da. Vanskelig å vite om man skal gå eller ikke når man har laget avtale og mannen serverer kaffe og steker vafler. Var derfor jeg lurte på om jeg var rar som ikke gikk før, eller om jeg var rar som ikke ble lenger og ventet. Men hvor lenge skal man vente, liksom. Torte ikke spøke med det heller, kan jo hende det er helt vanlig for dem å ha det sånn. Jeg sitter igjen og lurer på om det var jeg som var uhøflig som ikke gikk før, eller om det var litt vel uhøflig å ikke vise seg, men oppfatningene er tydeligvis delte.
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 Mon tro om de ikke hadde hatt en krangel like før du/dere dukket opp...???
sommerglede Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 Mon tro om de ikke hadde hatt en krangel like før du/dere dukket opp...??? dette var det første som slo meg oxo ,,,,,
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #15 Skrevet 25. april 2008 Jeg tenkte også at de helt sikkert hadde kranglet. Jeg ville følt dette på kroppen ganske tidlig, og avsluttet besøket etter en liten halvtime.
Mrs. K Skrevet 25. april 2008 #16 Skrevet 25. april 2008 Jeg har opplevd litt av det samme første gang jeg var med min mann på besøk hos en av hans venner. Kona holdt til i vaskekjelleren og på badet selv om vi var blitt invitert. Dette er noen år siden og i dag vet jeg at hun ikke alltid er i form (nå sier de ifra om det ikke passer), og at hun trives best med å bli kjent med nye folk i små doser.
Ce'Nedra Skrevet 25. april 2008 #17 Skrevet 25. april 2008 Jeg hadde spurt om hun pleide å bruke tid. Hvis svaret var ja, hadde jeg gått med en gang og sagt at jeg kom tilbake senere. Hadde vel synes det var pinlig å sitte der særlig lenger enn et kvarter.
PoisonIvy Skrevet 25. april 2008 #18 Skrevet 25. april 2008 Jeg lå en gang i badekaret i to timer, mens jeg ventet på at nachspielgjesten skulle dra hjem... Unormalt? Ja, sikkert
Gjest sjøstjerne Skrevet 26. april 2008 #19 Skrevet 26. april 2008 Mon tro om de ikke hadde hatt en krangel like før du/dere dukket opp...??? Ja, det tenkte jeg jo etterhvert. Etter ganske lang tid, siden jeg ikke kjenner henne, og mannen serverte vafler og hele tiden sa at hun kom snart. Bør lytte mer til magefølelsen i framtiden, kanskje. dette var det første som slo meg oxo ,,,,, Men? Når man har invitert noen. Bør man ikke gjøre gode miner til slett spill? Jeg tenkte også at de helt sikkert hadde kranglet. Jeg ville følt dette på kroppen ganske tidlig, og avsluttet besøket etter en liten halvtime. Jeg ble usikker, for det første siden vaffelhjernet ble satt i sving, for det andre fordi jeg lurte på om det ville ha blitt pinlig ovenfor mannen? Han var jo grunnen til at jeg ikke gikk, at han ikke skulle synes det var pinlig, liksom. Han ropte jo på henne minst to ganger, at nå var vi her og ventet på henne osv. Like pinlig å gå som og bli for meg. Men jeg ser nå at jeg sikkert burde tatt magefølelsen mer på alvor. Men hva med han da? Tror han var flau over henne.
Gjest sjøstjerne Skrevet 26. april 2008 #20 Skrevet 26. april 2008 Jeg har opplevd litt av det samme første gang jeg var med min mann på besøk hos en av hans venner. Kona holdt til i vaskekjelleren og på badet selv om vi var blitt invitert. Dette er noen år siden og i dag vet jeg at hun ikke alltid er i form (nå sier de ifra om det ikke passer), og at hun trives best med å bli kjent med nye folk i små doser. Det forstår jeg. Men denne damen har jeg truffet før og da var hun supersosial. Dessuten hadde vi truffet hverandre før. Og hun liker kompisene mine veldig godt. Jeg hadde spurt om hun pleide å bruke tid. Hvis svaret var ja, hadde jeg gått med en gang og sagt at jeg kom tilbake senere. Hadde vel synes det var pinlig å sitte der særlig lenger enn et kvarter. Bruke tid???? En time? Jeg minner om at vi hadde avtale på et bestemt klokkeslett. Vi bor i forskjellige byerog ser hverandre få ganger i året, og hun vet at vi ikke kunne komme tilbake senere, vi drøyde jo dritlenge i håp om å se henne!?! Men jeg tar den der om at jeg satt for lenge. Men jeg trodde jo hele tiden at hun skulle dukke opp! Jeg lå en gang i badekaret i to timer, mens jeg ventet på at nachspielgjesten skulle dra hjem... Unormalt? Ja, sikkert men det var på nachspiel. Ikke på kaffebesøk med barndomsvenner som mn selv har avtalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå