Gjest Gjest_smily_* Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hei !! Er 3 dager over mens og hadde eggløsning for 15 dager siden, er det da for tidlig å kjenne kvalmen, andre som har liknende erfaringer ?? Er bare uggen har ikke kastet opp, pleier ikke være kvalm før mensen til vanlig iallefall:/
Lissi Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Eller lurer du på når du blir kvalm?? Jeg klarer ikke slutte å undre meg alle som lurer på når kvalmen kommer. Er jo ikke alle som blir kvalm engang. Om du prøver å bli gravid og lurer på om du er det, så må du nesten vente et par uker til å ta en test.
theamoren Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 du kan ta en test nå.. siden du er tre dager over mens.. Det med kvalme er veldig individuelt! da jeg var gravid første gang kom den rundt 7-8 uker.. hørt det vanligste er fra ca seks uker på vei. Nå er jeg 5 uker og er ikke kvalm enda, litt uggen men, og det er tidlig. MEN noen får det så tidlig også....... lykke til du
Gjest Gjest_smily_* Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Er ikke gravid som jeg vet enda, er prøver , så da er d litt tidlig å være kvalm allerede nå kansje..jaja får bare vente å se om mensen dukker opp da..takk for svar jenter!!
Concertina Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Ta en test? Jeg var småkvalm, ikke spy-kvalm, men uggen den siste uka før jeg testet positivt så det er mulig.
Hedda-78 Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Kvalme er da ikke noen god indikajson på om man er gravid eller ikke. Noen blir kvalme før IKM, noen blir kvalme like etter, noen senere og en god del ikke i det hele tatt. Og noen ganger er man kvalm selv om man ikke er gravid. Eller man spyr uten å være kvalm. Eller andre varianter. Testing er eneste svar på alle slike "er jeg gravid?"-spørsmål.
Lissi Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Er ikke gravid som jeg vet enda, er prøver , så da er d litt tidlig å være kvalm allerede nå kansje..jaja får bare vente å se om mensen dukker opp da..takk for svar jenter!! Forstår det sånn at du kjenner veldig etter... fordi kvalme vil være et tegn på at du er gravid. Men slik du holder på kan du psyke på deg symptomer. Vær obs på det:) Skjønner du håper veldig men du må nesten bare vente å se litt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå