Gå til innhold

Stay ups som glir ned på ankelen?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Ja, det er min store skrekk. Skride opp kirkegulvet med strømpene rundt ankelen. Hvordan vet man hva som er skikkelig kvalitet ved kjøp av strømper? Har opplevd slike som faller ned, men det var H&M, så ikke beste kvalitet nei. Noen med gode tips? Betaler gjerne for gode strømper, men ikke alltid at pris er det som forteller om best kvalitet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Alvebruden
Skrevet
Ja, det er min store skrekk. Skride opp kirkegulvet med strømpene rundt ankelen. Hvordan vet man hva som er skikkelig kvalitet ved kjøp av strømper? Har opplevd slike som faller ned, men det var H&M, så ikke beste kvalitet nei. Noen med gode tips? Betaler gjerne for gode strømper, men ikke alltid at pris er det som forteller om best kvalitet.

Man får kjøpt sånne stay`ups med et silikon bånd inni. (tror det er det det er.) De sitter godt. Men tror også man får tak i lim. Hvis du skal ha hofteholder så er det jo to sånne remmer som holder de oppe også. Litt dårlig forklart men. :fnise:

Skrevet

Jeg har opplevd det en gang og det var med de aller aller billigste fra H&M.

Jeg har handlet stay-ups på H&M mangle ganger, men kun denne ene gangen har de falt av.

I bryllupet hadde jeg fra KappAhl. Ikke dyre i det hele tatt og funket fint :)

Skrevet

Jeg har tidligere kjøpt fra Lindex, og de har heller ikke sklidd ned. Har sånn silikon inni.

Det vikitigste er å ikke smøre seg inn med masse bodylotion rett før - da kan de fort skli har jeg hørt!! :sjenert:

Skrevet

Bare la vært å bruke badeolje eller bodylotion på bana den dagen så sitter de fleste som støpt!

Hvis du likevel er bekymret, gni på litt talkum på området der strømpen fester seg 20 min før du tar på strømpene!

Men vil du være helt 100% sikker er det nok lurt å kjøpe myke strømper(uten silikon kant) og hofteholdere!

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg er så avhengig av bodylotion at jeg ikke kan gå med stayups, strømper og hofteholder, eller strømpebukser er det eneste som funker på meg...

Gjest Elfrida
Skrevet

Hm, jeg syns strømpene sitter bedre hvis jeg har smurt meg med bodylotion jeg.

De stay-upsene jeg har aller best erfaring med er fra Wolford. De har en ganske bred blondekant med mange silikonbånd. Også er kvaliteten myk og behagelig og de holder ganske bra. De er dyre da...

For øvrig mener jeg det burde være påbudt å alltid selge stay-ups i pakker på tre, det er så irriterende når den ene rakner.

Skrevet

Et flott tips for å holde strømpene oppe, er å gni litt flytende såpe/zalo på silikonkanten. Jeg fikk dette tipset i forkant av bryllupet og ble nødt til prøve det fordi den ene strømpen (selvsagt) ville gli ned hele tiden. Etter å ha tatt på litt såpe, satt strømpen så godt som bare det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...